El cap de setmana passat vàrem fer Le Petit Canadà, 3 dies de canya al Pirineu, dimarts descans i ahir aigua, avui he sortit de nou amb bici pel Garraf, he agafat la gravel per anar a fer un Vallgrassa i la Plana Novella, i les sensacions han estat boníssimes, he volat.

He tingut una trucada amb un client a les 7 del matí, pel canvi horari no podia en una altre hora, després de la reunió m’he vestit d’estiu amb roba de Garrafebtt i he anat a per la gravel.

Eren les 8 menys 10 del matí que he encarat el polígon Mas Alba.

Un munt de transit, era tard, i a més hi ha mercat els dijous.

Només sortir de casa i començar a pedalar m’he notat bé, m’he trobat molt bé.

La pujada del collet de la Fita l’he feta a molt bon ritme, amb més potència del normal, content.

No he mirat gaire timings, ja que amb el transit que he trobat, he vist que just marcava 15 minuts al pàrquing de la Fita, que no es un molt bon temps amb la gravel.

He anat fent via cap al mirador dels caçadors, Holandesos i Vallgrassa.

Just passar la cadena per pujar cap al pàrquing de Vallgrassa he vist uns núvols amb un color blau molt bonic, he fet la foto de rigor.

Des del pàrquing de Vallgrassa cap a Vallgrassa, després cap a la Plana Novella i per la carretera de Can Grau per buscar la pista que puja al palau.

La pujada l’he feta amb un pinyó més del normal, i la resta de pujades també, m’he anat trobant molt bé de cames.

Entrada de nou al parc natural, baixada a Jafra per pista i tornada cap a Sitges per Can Marcer i cap al mirador dels caçadors de nou.

Habitualment faig una hora clavada a Can Marcer, avui la he feta encarant la recta que hi ha just abans de la pujada final, es a dir uns metres més endavant, bon ritme i bon temps.

He tornat per Mas Alba, girant a la dreta al pàrquing de la Fita.

Em fa un pel de por Mas Alba, hi ha massa cotxes i poc respecte a les senyals de transit als creuaments.

Per això vaig amb molta cura i m’he trobat un taxi que ha parat en un creuament, ha baixat una persona i jo venia amb preferència, ell tenia el “ceda el paso”, però m’he olorat que no miraria i just això.

Tinc la teoria que els taxistes, com els transportistes, pensen que els carrers son seus, que ells treballen i que tu no, per això tenen tota la preferència del mon.

He clavat frens, m’ha vist quan he acabat pujant a la vorera, però ni demanar disculpes ni res, un Dacia blanc familiar dels taxis de Sitges…

Tornada per Les Casetes d’en Portacreu, Les Torres, Vallpineda, Can Brugera i Santa Bàrbara.

A Santa Bàrbara han netejat d’arbres els vorals i han deixat tot de troncs en mig del camí de sortida, es un pel bèstia, però he aconseguit passar sense baixar de la bici.

Duia una hora i quart a Santa Bàrbara, he pensat que podia arribar a casa amb una hora i vint, però no he pogut, transit, cotxes, furgonetes i gent perduda que mentre condueix mira el telèfon i van a “res per hora”.

He parat el GPS a la porta de casa amb 1h 21m en fer 29,56km a un ritme de 21,7km/h, que està molt bé i em confirma les sensacions. El desnivell, com sempre de 596 metres positius i 607 de negatius, la mitja de potència durant la ruta de 224W, que està molt per sobre de les mitges que faig amb aquesta ruta, la màxima de 780W, el IF de 0,939, contem que 1 seria el màxim que puc segons el meu FTP. La mitja cardíaca de 134 ppm que és el meu 75% i la màxima de 160 ppm que és el meu 89%. 4.0 sobre 5 de treball aeròbic i 3.2 sobre 5 d’anaeròbic, prou bé. Consum energètic de 1223 calories i temperatures de plena primavera, 17 graus de mitja i mínima de 15 graus.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 29742 m
Download file: 23_05_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.