Porto uns dies amb molt poques ganes, dimecres de cendra vaig fer rocòdrom, ahir dijous volia sortir a pedalar, però al final vaig sortir a remar amb el paddle surf, un pel de tronc superior, avui m’he forçat a agafar la bici i sortir una estona.

Tenia marge, podia arribar a casa un pel tard, per tan he volgut fer una estona més del normal, he sortit de casa que faltaven uns deu minuts per les vuit del matí, cap al passeig.

Pujada per l’Avinguda Sofia fins a Santa Bàrbara, a ritme tranquil, no tenia ganes de pedalar, però m’he obligat.

Baixada cap a Can Bruguera, que he trobat un munt de pedres al arribar a Can Bruguera, suposo que el pagès de rigor no li acaba d’agradar que la gent passi pel seu camp per pujar a Santa Bàrbara. S’ha de dir que no m’he caigut de pels, no m’esperava les pedres i amb la gravel es gestionen de forma diferent a com ho hagués fet amb la Niner.

Després cap a Vallpineda, les Torres, les Casetes d’en Portacreu i cap a Can Lloses a Sant Pere de Ribes.

M’he trobat bastanta gent caminant, en grup, amb gossos, corrent, deu n’hi do la gent que m’he trobat per ser divendres.

A la carretera d’Olivella m’he animat un pel més baixant, si més no m’he posat de peu en algun punt per donar-li un pel més de potència a les cames i fer pujar el cor.

He anar per carretera fins a l’entrada de Mas Milà, no he trobat gaire cotxes i els que he trobat m’han passat a més de dos metres de mi, s’ha d’agrair, em fa pànic la carretera.

A partir de Mas Milà, ja no hi ha gaire carretera fins a la tornada, bàsicament creuar la urbanització fins trobar la pista que et dur sota Viladellops.

He parat a fer la foto de rigor en un punt que es tot molt verd, que no sembla el parc natural del Garraf, que pateix sequera crònica i els pins blancs s’estan morint per falta d’aigua.

Pujada per pista fins a Can Trabal primer, després fins el dipòsit d’aigua, creuar la carretera i cap a la masia RAMS que hi ha just arribant a l’Arboçar de Dalt.

He creuat el poble i he sortit per la pista de les Cases Blanques, ja a bon ritme, la majoria de desnivell positiu ja està fet.

Pista avall a bon ritme, al creuament deixem a l’esquerre la pista que puja a Les Gunyoles i seguim recte avall, sense deixar la pista en cap moment fins arribar a la carretera d’Olivella, a Can Suriol.

A la caseta de pedra seca que hi ha a mig camí tornant, on es va cremar per un foc provocat per un imbècil de Vilanova i la Geltrú, un ex-ADF ara fa 3 anys, hi ha una destrossa d’arbres bestial, es com si un gegant hagués posat el peu i hagués tombat tots els arbres a la vegada i cap al mateix costat.

Entenc que estan secs i morts i el vent i el temps han fet la seva feina, però es molt trist.

Cada cop que hi passo penso el mateix, i a més aquest cop he vist que hi havia arbres tallats amb motoserra, per netejar el bosc de “benzina” de cara a l’estiu, però també un parell grans que han caigut pel seu propi pes al mig de la pista, he hagut de baixar de la bici per poder passar.

Des de Can Suriol, pel corriol que voreja la riera cap a Mas Milà, cap al camp de futbol primer i després cap al Mas de Can Giralt i a la carretera d’Olivella de nou, ara en sentit contrari, cap a Can Lloses primer i després cap a Sant Pere de Ribes.

He tornat pels Viñedos, Puigmoltó, cap al camp de vol i cap a Rocamar per anar a buscar el passeig a l’alçada del Vinyet i cap a casa veient el mar.

En total m’han sortit 43,51km que he fet amb 2h 2m a una mitja de 21,3km/h amb un desnivell positiu de 622 metres i negatiu de 629 metres, cadència mitja de 78 rpm, potència mitja de 203W, màxima de 643W, pols cardíac mig de 135 ppm que és el meu 75% i màxima de 172 ppm que és el meu 96%, el consum energètic de 1686 calories, al final m’he animat més que quan he sortit de casa, em diu que el Training Effectt ha estat bé, 4.3 sobre 5 d’aeròbic i 2.5 sobre 5 d’anaeròbic. No per donar cap PR ni pujar FTP, però no ha estat malament per un entrenament entre setmana. Temperatura super alta, 10 graus de mitja i 7 de mínima, ambdós positius.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 43776 m
Download file: 16_02_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.