Hem quedat per anar a caminar a les 10 del matí, per tan, si volia fer quelcom amb la bici, havia de sortir un pel més d’hora amb la bici.

Sonaven les campanes de les 8 del matí de l’església a la plaça del poble que he posat el Gamin en marxa, he anat cap al llac i cap al càmping de Palau de Cerdanya.

La pujada de rigor per la pista, cap al Mas Tartas primer, el deixes a l’esquerre, seguint pista amunt, al creuament a l’esquerra i seguim pista amunt fins arribar al creuament a l’esquerre, el tancat elèctric que diu Osseja 2,5km.

Aquí duia uns 50 minuts, faltaven uns segons per veure 50 minuts, he baixat de la bici, he passat el tancat i avall.

Duc les rodes massa inflades, no em dona tota la seguretat que hauria, però quan les duc massa baixes tampoc m’hi acabo de trobar, per tan, he decidit acostumar-me a dur-les així, estan per sota d’1 BAR, amb neu les duc a 0,4 BAR i amb normal a 0,8 o 0,9, crec que han d’estar potser entre 0,9 i 1 BAR, un pel de res per sobre del que tocaria, ja es desinflaran amb el temps.

Al següent tancat elèctric he fet la foto de rigor, l’he passat igual, roda de davant aixecada i avall.

Ara toca el tancat que has de passar de costat i que no es veu gaire, i la part més divertida, els corriols que deixen veure la vall i una mena de tobogan petit, després ja camp obert fins passar l’últim tancat elèctric i baixada cap al càmping d’Osseja i cap a casa creuant el poble.

En total m’han sortit 12,56km que he fet amb una hora justa, passaven 2 segons d’una hora, la mitja de 12,6km/h, el desnivell positiu de 473 metres i el negatiu de 461 metres, la cadència mitja de 69 rpm, la mitja cardíaca de 135 ppm que és el meu 75% i la màxima de 166 ppm que és el meu 93%, el consum energètic de 803 calories i fresca, 1 grau de mínima i 3 graus de mitja prou bé.

Aquí us deixo el track d’avui.

Total distance: 12730 m
Download file: 18_02_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.