Ara fa una setmana llarga que no sortia amb la Finna Taroko, vaig fer el canvi de frens i canvi a electrònic i d’ençà els frens tocaven un pel els discs i anava un pel de res frenada, res important, però el ritme amb una ruta habitual, com es Vallgrassa i tornada per la Plana Novella, havia baixat de 20km/h, 19,4km/h un parell de cops, malament.

Vaig ajustar de nou els frens, líquid, distància dels discs i no he sortit de nou fins avui, d’això en fa una setmana i poc.

Havia d’estar a casa d’hora, i encara es fa de dia tard, però he sortit de casa a un quart de vuit del matí, sense llum i fosc.

Amb cura de no tenir cap problema amb algun cotxe que no et veu, cap al polígon Mas Alba.

La pujada del collet de la Fita la he començat a fosques, però a la meitat ja s’hi veia, al pàrquing ja no calia cap mena de llum.

El temps al pàrquing, molt dolent, 15 minuts i poc, això es temps de Niner Jet9RDO, no pas de gravel.

He seguit fins al mirador dels caçadors, que he parat a fer la foto de rigor.

El cel estava impressionant, un color rosa ataronjat espectacular.

Llàstima que el telèfon no es capaç de captar els colors com l’ull humà en directe.

Res, baixada cap als Holandesos i cap a Vallgrassa.

He seguit controlant els temps, però si al pàrquing de la Fita el temps era dolent, la resta no podia ser bo, habitualment arribo al pàrquing de Vallgrassa amb 34 a 37 minuts, avui 37 minuts i poc, malament.

Baixada cap a Vallgrassa primer, després cap a la Plana Novella, tot molt humit i les pedres molt molles i per la carretera de Can Grau, pujada cap al palau per la pista de darrera.

Quan he arribat al palau i he començat a baixar, m’he adonat que ni que volgués faria un bon temps arribant a Can Marcer, que es l’altre punt que tinc controlat els tempos, habitualment arribo allà amb una hora, tot i que ho he fet amb menys temps i amb més, es clar.

Baixada cap a Jafra i al començar la pujada de ciment que et dur a Can Marcer, m’ha marcat una hora, es a dir, a Can Marcer una hora i no ha arribat al minut, però li faltaven uns segons.

La pujada fins al mirador dels caçadors la he feta a ritme, però m’ha faltat tracció a la roda de darrera quan m’he posat de peu, m’he assegut de nou, però el ritme no es el mateix.

Al mirador dels caçadors ja tens clara la tornada, no hi ha gaire pujades de més.

He tornat per Mas Alba, girant a la dreta al pàrquing de la Fita, des de Mas Alba a les Casetes d’en Portacreu, Les Torres, Vallpineda, Can bruguera, pujada a Santa Bàrbara i cap a casa pel passeig.

En total m’han sortit 29,55km que he fet amb 1h 25m a un ritme de 20,8km/h, ara si, això es ritme de gravel amb aquesta ruta, desnivell positiu de 596 metres, negatiu de 610 metres, cadència mitja de 75 rpm, potencia mitja de 216W, màxima de 776W, mitja cardíaca de 139 ppm que és el meu 78% i màxima de 172 ppm que és el meu 96%, consum energètic de 1235 calories i calor, tot i que molta humitat, 8 graus de mitja i 5 de mínima.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 29718 m
Download file: 06_02_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.