Aquest matí he sortit amb poques ganes, he agafat la gravel per fer uns “budistes”, els he fet en sentit contrari al que faig habitualment.

Faltaven 20 minuts per les 8 del matí, he encarat el polígon Mas Alba i he pujat el collet de la Fita.

El canvi de darrera no treballa bé, ja fa un parell de sortides que falla, el cable i la funda son relativament nous, però torna a fallar i crec que es cable i funda de nou.

Quan he arribat a casa he comprat un SRAM Force AXS, em passo a l’electrònic a la gravel, amb la Niner es oli en un llum, ja m’he afartat del cable a la gravel. A darrera li he comprat un GX Eagle AXS i llestos, em vendré el Rival que duc ara que es perfecte per una gravel 1×12 per Wallapop i llestos.

El temps al pàrquing de la Fita, un desastre, he parat a ajustar el canvi un parell de cops pujant.

He anat cap al mirador dels caçadors i en comptes d’anar cap als Holandesos, avui he pensat en fer-ho al revés, he baixat cap a Can Bruguera i cap a Jafra.

La veritat es que la fresca es nota, he sortit d’hivern, però amb guants d’estiu, i tenia els dits bastant freds.

Pujada cap a Jafra, foto de rigor, ajustar de nou el canvi i amunt cap a la Plana Novella.

He baixat per darrera cap a la carretera de Can Grau a la Plana Novella i amunt cap al creuament que, passant la cadena, vas fins a Vallgrassa.

Pujada cap al pàrquing de Vallgrassa i tornada per la pista de rigor cap als Holandesos.

He trobat cotxes, no es gaire normal entre setmana a aquesta època de l’any, cosa que m’ha fet anar amb cura a les baixades on no veus que hi ha després del revolt.

Al pàrquing de la Fita he girat a la dreta per baixar cap a Mas Alba, 3 cotxes amunt amb temps diferents, massa trànsit.

Des de Mas Alba cap a les Casetes d’en Portacreu, Les Torres, Vallpineda, Can Bruguera, Santa Bàrbara i cap a casa pel passeig.

En total m’han sortit 29,61km que he fet amb 1h 25m a una mitja de 20,8km/h amb un desnivell de 524 metres positius i 526 metres negatius, 75 rpm de cadència mitja, 213W de potència mitja i 710W de màxima, 130 ppm de pols cardíac mig que és el meu 73% i màxima de 168 ppm que és el meu 94%, 1226 calories de consum energètic i fresca, em dona 7 graus de mitja que no es massa baix, però suposo que la humitat no ajuda, la mínima de 2 graus.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 29799 m
Download file: 27_11_2023.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.