Avui divendres tinc festa a la feina, es un d’aquells divendres que en donen festa a tots els empleats d’ençà de la pandèmia de la Covid i que encara es manté, i sembla que tot l’any vinent també.

He sortit sense cap pressa amb la gravel, tenia al cap fer un Campdasens empalmar-lo amb la Morella i tornar per la Plana Novella.

Vaig netejar la bici el dimarts, li calia, a més vaig ajustar el fre de darrera, feia soroll i la roda anava frenada.

La última vegada que vaig estar a BikeIT amb la Finna Taroko, el Fer va mirar de netejar els bombins de la pinça de fre de darrera, jo no vaig poder i no va acabar de quedar bé, un bombi surt més que l’altre i no acaba d’anar bé.

El següent pas es desmuntar la pinça i canviar retens, però es un pel massa, i vàrem decidir posposar-ho.

Avui amb la bici neta, a dos quarts de vuit del matí, sense pressa per arribar a casa, he pujat cap al polígon Mas Alba, amb parada per transit i una adicional al Xampú, he trobat a l’Oscar de l’Izarra que fa temps que no ens veiem, i ens hem saludat uns segons.

El Garmin Edge 830 m’ha dit que la bateria del sensor de pit estava baixa, l’he canviada abans de sortir, i pujant cap al Caprabo de Mas Alba em diu que la bateria del potenciòmetre esta en estat crític, he pensat de carregar-la a la tornada i llestos.

La pujada del collet de la Fita bé, amb un temps normal, res de l’altre mon.

M’han passat 3 ciclistes amb elèctrica passat el pàrquing de la Fita, anaven amb 3 MTB llogades a la gent de Volo, els que estan entre la Sitgetana i la benzinera, han pujat amb tot posat, el turbo i sense pedalar gaire, els físics no acompanyaven, però es que esforç n’han fet poc, han pujat com si anéssin amb moto, a 25km/h que es el que té limitat la bici elèctrica.

N’he passat 2 grups més de 2 ciclistes cadascú, anaven de passeig.

Baixada cap a Vallcarca per Mas Quadrell, es nota molt baixar amb llum que baixar a cegues com vaig fer abans d’ahir, i pujada cap a Can Granada per les zetes de ciment.

He anat combinant de peu i assegut, mirant de demorar el famós mal de la galta dreta del cul al màxim, que ha aparegut, però al final de la ruta.

No he parat a fer foto al cim de Campdasens, la idea era anar fins a la Morella, així que pista a la dreta cap al pàrquing de Vallgrassa i carretera cap a la Morella.

Se’m fa pesada la carretera, es poc tros i té molt de desnivell, es la única part que m’interessa, per la resta crec que es més por que no pas el que em pot aportar.

He arribat al cim de la Morella, allà on es pot ciclar per pista vull dir, amb 1h 25m.

Foto de rigor, estava un pel núvol, com amb boira baixa, es veia bonic, diferent, però tot molt humit.

Tornada per la mateixa carretera que he fet en sentit contrari, però amb més velocitat, es molt més ràpida la tornada.

Al pàrquing de Vallgrassa he baixat cap a Vallgrassa primer i cap a la Plana Novella després.

He trobat un bon home amb un cubell de plàstic transparent, ple de cireretes de pastor, suposo que anava buidant arbres.

M’ha vingut de gust parar a menjar-ne algunes, però he pensat de parar a la carretera que va cap a Can Grau, hi ha un parell d’arbres on  habitualment n’hi ha.

Aquest cop poca cosa, havien parat a collir-ne, així que no he parat i he seguit per anar a buscar la pista que puja cap al palau, per darrera.

A mitja pujada he trobat un arbre ple de cireretes de pastor, bastantes de molt vermelles i madures, he parat i sense treure més que un pel dels pedals, n’hauré menjat potser 6 o 7.

Peu al pedal de nou i amunt cap al palau primer, i entrada de nou a parc natural per baixar cap a Jafre i tornar cap a Sitges per Can Marcer.

He anat escoltant tota l’estona soroll de fre a darrera, suposo que l’ajust de l’altre dia no va ser l’adient, però he pensat en ajustar-lo al arribar a casa.

Des del pàrquing de la Fita cap a Mas Alba i tornada per les Casetes d’en Portacreu, Vallpineda i Santa Bàrbara, baixada i passeig fins a casa.

M’he adonat que la roda de darrera està molt frenada, per això el soroll, no tinc clar si es perquè ho vaig ajustar malament, o perquè ens tocarà desmuntar la pinça i canviar retens, cosa que vàrem demorar.

M’han sortit 47,39km que he fet amb 2h 25m a una mitja de 19,6km/h amb un desnivell positiu de 1121 metres i negatiu de 1123 metres, cadència mitja de 71 rpm, potència mitja de 213W, màxima de 789W, mitja cardíaca de 131 ppm que és el meu 76% i màxima de 162 ppm que és el meu 94%, consum energètic de 2075 calories i calor, 18 graus de mínima, que és molt, mitja de 19,8 graus.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 47650 m
Total climbing: 1153 m
Total descent: -1147 m
Download file: 21_10_2022.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix