Ahir no vaig fer res, avui he sortit amb la Finna Taroko, a fer una sortideta curta i a ritme a veure si anem recuperant.
Passaven 5 minuts de les set del matí que he encarat el polígon Mas Alba amb la gravel.
Pujada del Collet de la Fita i he parat al mirador dels caçadors a fer la foto de rigor.
Hi havia com una mena de boira, que segurament sigui la pols sahariana que sembla que tenim aquests dies, però estava bonic.
Calor, sobretot molta humitat, molta xafogor.
Baixada cap a la Fassina per Can Bruguera, després cap als Masets de Dalt i cap a Quatre Camins.
He mirat de fer tota la part encimentada de la pujada a Quatre Camins amb potència per sobre del meu FTE, el cor ha arribat al 100%, l’he feta dempeus, però crec que a anat bé.
Des de Quatre Camins, baixada, pujada i baixada de nou per anar a parar a la carretera de Can Grau, a Olivella.
La tornada l’he feta per carretera, no m’agrada, però es pot anar pel lateral i tot i que em poden haver passat potser 20 cotxes, hi ha distància de seguretat, miro de no molestar i que em passin quan vulguin i la veritat es que la majoria, per no dir tots, respecten la distància d’un metre i mig o més al avançar-te.
Des de Can Lloses he pujat cap a Sant Pere de Ribes, per entrar de nou en pista i anar fins els Viñedos, d’allà fins a Puigmoltó i per Rocamar cap al passeig i cap a casa.
En total m’han sortit 31,54km que he fet amb 1h 31m a una mitja de 20,8km/h amb un desnivell positiu de 537 metres i negatiu de 541 metres, una cadència mitja de 72 rpm, una potència mitja de 188W i una màxima de 925W, vaig carregar el potenciòmetre que estava sec de bateria i l’he calibrat abans de sortir aquest matí. La mitja cardíaca de 132 ppm que és el meu 79% i la màxima de 168 ppm que és el meu 101%, el consum energètic de 1165 calories i calor, 25 graus de mitja, 21 de mínima i 29 de màxima.
Aquí us deixo el track d’avui
Total climbing: 567 m
Total descent: -569 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu «descargar» amb el botó dret del ratolí i «guardar link como», et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.