Ahir no vaig sortir a fer res.

Dilluns a córrer, molt passat de voltes, molt alt de pols i amb molta calor.

El Garmin em va dir que havia de descansar un dia i mig i ahir al matí encara quedaven hores.

Vaig veure ones al sortir a passejar el gos, però a tres quarts de set ja hi havia 7 surfistes, i les ones petites, massa gent.

Al arribar a casa, entre una cosa i l’altre, dutxa i a treballar.

Avui tenia marge, he sortit amb la gravel, tot i que el cel estava per ploure, he pensat que no em mullaria gaire, i no m’he mullat gens.

He encarat el passeig, Avinguda Sofia, pujada a Santa Bàrbara i creuant Vallpineda i les Torres fins a les Casetes d’en Portacreu, a l’esquerre cap a la masia de la Carretera i cap a Can Lloses.

Allà per carretera fins a Mas Milà, he entrat a la urbanització per sortir-ne per darrera i per pista anar fins a Viladellops.

He pujat fins el poble i he parat a fer la foto a l’ermita que hi ha just a l’entrada.

Des d’allà he anat a buscar la cantera per baixar per carretera fins el pont que creua la C15, a Sant Miquel d’Olèrdola i per pista fins a la carretera de Moja a Daltmar.

He creuat la carretera i primer per pista i després per corriol fins a Daltmar i per pista fins a la base del pic de l’Àliga.

No hi he arribat, he anat a la dreta cap a la Casa Nova i baixada cap als Balcons i per pista cap a Vilanova i la Geltrú.

He creuat Vilanova per anar a buscar el Far i tornar pels Colls del Miralpeix fins a Can Girona i cap a casa pel passeig.

En total m’han sortit 47,18km que he fet amb 2h 24m a una mitja de 19,6km/h amb un desnivell positiu de 871 metres i negatiu de 875 metres, una cadència de 76 rpm, una potència mitja de 177W i una màxima de 585W, una mitja cardíaca de 127 ppm que és el meu 76% i una màxima de 156 ppm que és el meu 93%, un consum energètic de 1760 calories i temperatura més baixa que ahir, tot núvol, mitja de 24 graus amb una mínima de 21 i una màxima de 27 graus.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 47408 m
Total climbing: 917 m
Total descent: -920 m
Download file: 09_07_2025.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu «descargar» amb el botó dret del ratolí i «guardar link como», et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix