Ahir vaig sortir a córrer, avui tenia les cames cansades, tot i que el Garmin m’ha dit que havia dormit bé i havia descansat suficient, les sensacions no eren d’estar al 100%.

He agafat la gravel, sortint de casa que passaven uns minuts de les 7 del matí, he encarat el polígon Mas Alba, amb tot el transit del mon i més.

Pujada del collet de la Fita, mirant temps de reüll, duia uns temps molt dolents, però ja era la idea, senzillament pedalar i no anar a fer cap temps.

Des del mirador dels caçadors he baixat cap a la Fassina i després per pista cap als Masets de Dalt.

He trobat un ciclista amb una doble que pujava per pista amunt cap a Quatre Camins, he pensat que amb la gravel ho accepto, però amb la Jet9RDO no pujo per pista mai, sempre pujo pel corriol de l’esquerre.

Res, l’he avançat i l’he deixat molt endarrere. Quan he arribat a Quatre Camins, he girat el cap i no l’he vist enlloc.

Baixada cap a Olivella per pista i a la dreta, a la carretera que va a Can Grau en sentit Olivella, ja per carretera.

He agafat el sender que voreja la carretera fins a Can Suriol primer i seguint el sender fins al camp de futbol de Mas Milà, després pel corriolet fins a la pista del Mas de Can Giralt i carretera fins a Sant Pere de Ribes.

Des de Ribes, sense entrar al poble, pel camí que va cap a Sitges i que a la dreta vas cap als Viñedos, creuar la urbanització, camí a Puigmoltó, Rocamar, Sitges i pel passeig cap a casa.

En total m’han sortit 31,35km que he fet amb 1h 31m a una mitja de 20,5km/h, un desnivell positiu de 539 metres i negatiu de 551 metres, cadència mitja de 74 rpm, potència mitja de 194W, màxima de 761W, mitja cardíaca de 128 ppm que és el meu 70% i màxima de 157 ppm que és el meu 86%, 1202 calories de consum energètic i humitat, no pas calor, 19 graus de mitja, 15 de mínima i 28 de màxima.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 31534 m
Download file: 26_06_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.