Aquest matí he sortit amb poques ganes, només a rodar, i sense tenir gaire clar quina ruta fer, seguim improvisant, tenia clar que volia arribar a la Plana Novella, a partir d’aquí, ja ho decidiria.

He sortit de casa a dos quarts de vuit del matí, amb la Finna Taroko, he encarat el polígon Mas Alba i he pujat el Collet de la Fita, assegut, res de posar-me dempeus, sense pujar massa de pols cardíac.

M’he trobat al Chendo i la seva dona pentinant els gossos al pàrquing de la Fita, ens hem saludat com sempre i he seguit fins el mirador dels caçadors, allà he pensat que estaria bé baixar fins a la Fassina, així que recte avall cap a Can Marcer i després cap a la Fassina, per arribar al corriol que puja a Jafra, deixant la pista principal i girant a la dreta.

El corriol es més senzill de pujar amb una MTB, però amb gravel es pot igual, més lent però.

Amb el llum de cara he pensat que seria un bon punt per parar i fer la foto de rigor, així que foto feta.

Al pàrquing de Jafra he girat a l’esquerre i he pujat cap a la Plana Novella, per agafar la pista de l’esquerre i baixar a la carretera que va fins a Olivella.

Fa temps que no feia aquesta part, així que he anat cap a Les Piques, la pujada es molt interessant, tot i que es asfaltada, té un bon desnivell i després a Can Grau, per baixar per carretera fins a Olivella i tornant per carretera a la dreta, al corriol que voreja la carretera.

Arribant a Can Suriol, per sota del pont i cap al camp de futbol de Mas Milà, pel corriol que segueix vorejant la riera, després seguint el corriol fins al Mas de Can Grau i ja per pista fins a la carretera d’Olivella a Sant Pere de Ribes.

Carretera cap a Can Lloses i pel carril bici fins a Sant Pere de Ribes.

Tornada cap a Sitges per la pista de rigor, que passa per la Masia de la Carretera, les Casetes d’en Portacreu i he tornat a casa per Les Torres, Vallpineda, Can Bruguera i Santa Bàrbara, passeig i llestos.

En total m’han sortit 36,75km que he fet amb 1h 48m a una mitja de 20,4km/h amb un desnivell positiu de 729 metres i negatiu de 740 metres, la cadència mitja de 74 rpm, la potència mitja de 187W, la màxima de 759W, la mitja cardíaca de 123 ppm que és el meu 69% i màxima de 155 ppm que és el meu 87%, cap pujada important de pols, cap esforç massa important avui, el consum energètic de 1448 calories i un grau menys que ahir, 11 de mitja i 9 graus de mínima.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 37183 m
Download file: 17_04_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.