Dilluns vaig sortir a correr, ara fa dies que tenia ganes de tornar a correr i a fer tirades de més de 10 quilòmetres, la pega es que el cos no està preparat i vaig fer 13km a un ritme de merda amb una hora i mitja, el pols en zona 4 i 5 durant un 95% de la ruta, un desastre.
Resumint, el Garmin em va dir que em calien més de 90 hores de recuperació, així que dimarts Roco i dimecres Paddle Surf, es a dir, tronc superior.
Aquest matí he sortit amb la gravel, sense ruta fixa i amb molt poques ganes, tot i que el Gamin em deia que encara em calien 26 hores per recuperar, he volgut forçar un pel el cos.
Eren dos quarts de vuit del matí, he encarat el passeg per anar a buscar l’avinguda Sofia i pujar a Santa Bàrbara, baixada per darrera cap a les Casetes d’en Portacreu i cap a Can Lloses per la Masia de la Carretera.
A Can Lloses he anat a buscar la baixada que fem sempre plena de pedres, per pujar-la en sentit contrari, vas a parar al costat de la granja-escola.
S’ha de dir que la primera part l’he feta per un corriol que no recordava, però que crec que si l’he fet en sentit contrari.
La pujada es dura de nassos, amb un 40 a davant es fa, però amb el 52 posat a darrera.
Un cop a dalt, baixadeta cap a la carretera i entrem després de la pujada a Can Pere de la Plana.
Una pujada xula i he parat per fer la foto de rigor, hi havia una llum molt maca, els núvols d’obrien i amb un pel d’humitat, el paisatge era molt bonic.
Baixada per sortir de Can Pere de la Plana per l’esquerre i pujar per la pista que va a l’esquerre de la que va directe a Quatre Camins.
Hi he arribat, però al final de tot, ha de pujar un pel a la dreta per pista i arribes al mateix lloc.
He baixat cap als Masets de Dalt i cap a La Fassina, per encarar la tornada per Can Marcer.
Al final de la recta, just abans de començar la última pujada, hi ha una variant a l’esquerre, hi passa molt poca gent i està bastant trencada, dilluns la vaig fer corrent i avui m’hi he posat.
Un cop a dalt, la última fins arribar al mirador dels caçadors i baixada cap añ pàrquing de la Fita, collet de la Fita avall, polígon Mas Alba, última pujada cap a l’institut i última “apretadeta” per arribar cap a casa.
En total m’han sortit 22,92km que he fet amb 1h 21m a una mitja de 16,8km/h amb un desnivell positiu de 542 metres i negatiu de 536 metres, una cadència mitja de 70 rpm, una potènci amitja de 172W i una màxima de 993W, una mitja cardíaca de 132 ppm que és el meu 79% i una màxima de 160 ppm que és le meu 95%, sóc molt més eficient amb bicicleta que corrent, consumeixo menys i el cor treballa millor. Un consum enertètic de 973 calories comencem a tenir bones temperatures, 21 graus de mitja, una mínima de 18 graus i una màxima de 28 graus.
Aquí us deixo el track d’avui
Total climbing: 565 m
Total descent: -562 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu «descargar» amb el botó dret del ratolí i «guardar link como», et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.