He estat tota la setmana fora, només vaig sortir a córrer mitja horeta el dilluns, la resta de la setmana res de res, i avui en tenia ganes.

Les sensacions a l’hora de sortir eren bones i no ha defraudat.

He sortit amb la Finna Taroko, gravel amunt quan faltaven 3 minuts per dos quarts de vuit del matí.

La veritat es que la pujada fins a l’institut ha estat còmoda, no he trobat cotxes, això si, he hagut de perdre uns quants segons per girar a l’esquerre des de l’institut cap al polígon Mas Alba, transit en sentit contrari.

La pujada del collet de la Fita bé, he mirat temps al pàrquing de la Fita i no era cap temps de rècord, però catorze minuts i poc no es un mal temps des de casa.

He seguit la pista fins arribar al desviament de Mas Quadrell, el que baixa a Vallcarca, i just aquí ja duia 20 minuts.

Això no es un bon temps, ara fa un parell d’anys em plantava al mirador dels caçadors per sota de 20 minuts en cada sortida, ara no hi arribo amb 20 minuts ni “locu”.

Baixada cap a Vallcarca i pujada per les zetes encimentades fins arribar a Can Granada, allà duia 41 minuts.

He seguit a bon ritme amunt i m’he plantat al cim de Campdasens, just quan es veu Can Lluçà amb 50 minuts justos de rellotge, bé, faltava un segon, però ho arrodonim a 50 minuts.

La tornada a ritme, primer mirant de respirar, ja que fet un sobre-esforç a la última pujada i he passat els Holandesos amb una hora justa.

Des d’aquí la tornada de rigor, primer el mirador dels caçadors i a l’alçada del pàrquing de la Fita a la dreta, cap a Mas Alba per tornar per les Casetes d’en Portacreu, Les Torres, Vallpineda, Can Bruguera, Santa Bàrbara i cap a casa pel passeig.

No he pensat en parar per fer la foto de rigor, hi he pensat quan estava a la dutxa, així que aprofito una foto que tinc de la gravel.

En total m’han sortit 30,10km que he fet amb 1h 21m a una mitja de 22km/h clavats, amb un desnivell de 661 metres tan positius com negatius, una cadència mitja de 76 rpm, una mitja cardíaca de 228W i una màxima de 796W, la potència mitja en 20 minuts de 304W, quasi el meu FTP. La mitja cardíaca de 143 ppm que és el meu 79% i la màxima de 169 ppm que és el meu 93%, 1247 calories de consum energètic i la temperatura ja comença a ser alta, 18.6 de mitja i 17 de mínima, he sortit complertament d’estiu.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 30286 m
Download file: 31_05_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.