Ahir descans, el diumenge al arribar a casa, després del Purgatori, el Garmin em va dir que necessitava 88 hores per recuperar-me i que estava en 1 sobre 100 de Training Readiness, es a dir, havia de descansar.

Aquest matí he sortit amb la gravel, una sortida de tranquis, res d’anar a fer temps.

He volgut fer la que vaig fer la setmana passada, però al revés.

Faltaven 2 minuts per dos quarts de vuit del matí, he sortit de casa cap al passeig i després cap al Terramar, per anar a buscar Can Pei i el càmping de la recta de la mata, després Rocamar i cap a Puigmoltó, els Viñedos i entrar de nou al parc per arribar a la rotonda de sortida de Sant Pere de Ribes cap a Olivella, però per muntanya.

Just a la rotonda, que hi ha unes cases, he girat a mà dreta, després de la pujada, es a dir, no anava ràpid, i un ciclista que anava a treballar amb bici elèctrica, anava massa enganxat a la seva esquerre, ens hem vist, hem frenat ambdós, però hem picat.

No ens hem fet res, ens hem demanat perdó ambdós i veient que tot estava bé, cadascú ha seguit el seu camí, jo carretera d’Olivella per entrar al Mas de Can Giralt i pels corriols fins al camp de futbol de Mas Milà.

Després corriol amunt cap a Can Suriol primer i cap a Olivella després.

Un cop a la carretera d’Olivella, he girat a l’esquerre per pujar per carretera cap a la Plana Novella, agafant el desviament a la dreta que et dur per pista cap a Quatre Camins, baixada als Masets de Dalt, la Fassina i tornada per Can Marcé, mirador dels caçadors i a l’alçada del pàrquing de la Fita a la dreta, cap a Mas Alba, les Casetes d’en Portacreu, les Torres, Vallpineda, Can Bruguera, Santa Bàrbara i cap a casa pel passeig de nou.

En total m’han sortit 34,75km que he fet amb 1h 37m a una mitja de 21,3km/h amb un desnivell positiu de 580 metres i negatiu de 588 metres, cadència mitja de 76 rpm, potència mitja de 211W, màxima de 707W, mitja cardíaca de 125 ppm que es el meu 70% i màxima de 152 ppm que es el meu 85%, sortida de tranquis, si més no cardíac, era la idea. El consum energètic de 1385 calories i més fresca que diumenge, 11 graus de mitja i 8 de mínima.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 34922 m
Download file: 09_04_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.