Duc 3 setmanes sortint molt poc, només els diumenges, i es degut a que m’està tractant un fisioterapeuta per un mal que tinc a la cama, que hem descobert que neix a la pelvis dreta, d’on neixen els isquiotibials. Sembla que està cronificat, però ens en sortirem.

Per acabar d’arreglar-ho, la roda de davant de la gravel estava sense aire, i no aguantava l’aire un dia, per tan ahir a la tarda, vaig decidir treure el neumàtic i veure perquè.

Fàcil, la cinta tubeless estava feta malbé, així que tot fora, net i cinta nova. Com que no tinc cinta, li vaig posar cinta americana, ja ho duc a la roda de darrera de la gravel i funciona perfectament, per ara, metre no m’arribi la cinta que he comprat, faig via amb la cinta americana que serveix per tot.

He sortit de casa cap a les vuit i quart del matí, transit lent fins arribar a l’Oasis i amunt cap al Collet de la Fita.

Encara hi ha la cuina que vaig treure del parc el dimarts, espero que la brigada municipal vagi a treure-la aviat.

L’aigua de la pluja ha fet reguerots amb la terra que varen posar aquest setembre, no es la primera vegada que algun il·luminat pensa en aquesta solució i les pluges tornen a posar les coses al seu lloc, com ha de ser.

Al revolt de “les basures” venia un Jeep Cherokee de cara, m’ha vist just quan jo sortia del revolt i ha clavat frens movent-se a la seva dreta. Li he agraït molt el que ha fet, qualsevol altre hagués reduït i llestos, ell ha parat del tot en una cantonada, i no anàvem a picar, però no m’ha vist perquè estava al revolt i al sortir s’ha espantat més ell que jo crec.

Fins als Holandesos bé, pàrquing de Vallgrassa i avall cap a Vallgrassa.

M’he adonat que han trencat la pedreta que hi havia per poder entrar a la pista de la baixada a Vallgrassa, algú hi ha posat sentit comú i al trencar la pedra permet que les bicicletes hi puguin passar molt millor.

Des de Vallgrassa a la Plana Novella i carretera cap a Can Grau, per pujar cap als budistes per la pista de darrera.

M’he trobat el Santi a l’entrada del monestir, hem estat parlant una estona, venia caminant, suposo que ha anat a córrer.

Ens hem acomiadat i he entrat de nou al parc per baixar a Jafra.

Avui no he fet la trialera del revolt, no m’ha vingut de gust tastar les arrels mullades amb la gravel, millor la pista.

Tornada cap a Sitges per Can Marcer i cap als mirador dels caçadors i la Fita.

He anat a la dreta cap a Mas Alba. A la baixada, a un dels revolts que no hi ha gaire visió, pujava un Honda Civic a tota castanya pel carril contrari, es a dir el meu. M’he espantat, m’he vist saltant pel voral a la dreta, no es pot pujar tan ràpid.

De Mas Alba a les Casetes d’en Portacreu, Vallpineda, pujada a Santa Bàrbara i baixada cap a casa pel passeig.

El GPS m’ha donat 29,28km que he fet amb 1h 25m a una mitja de 20,6km/h, amb un desnivell positiu de 578 metres i negatiu de 591 metres, cadència mitja de 78 rpm, pols cardíac mig de 135 ppm que és el meu 78% i màxim de 167 ppm que és el meu 97%. Un pel alt, però d’ençà que he parat, fa tres setmanes, el pols em puja molt quan surto ☹ consum energètic de 1048 calories i no tan de fred com pensava, he marxat d’hivern amb funda pel cap i escarpins i m’ha conat una mitja de 6,5 graus amb una mínima de 4 graus, algun dia aquesta tardor hem tingut més fred.

Aquí us deixo el track d’avui.

Total distance: 29377 m
Total climbing: 636 m
Total descent: -638 m
Download file: 26_11_2021.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix