He estat uns dies fora, sense pedalar, la última pedalada va ser el dia de Sant Esteve de l’any 2021, avui he sortit amb la gravel a fer una volteta, a veure que tal.
Coses bones, he trobat els neumàtics amb força pressió, per tan no han perdut i la reparació que vaig fer a la roda de darrera ha funcionat. He afluixat un pels els frens, ja no va frenada i com que encara estic de vacances, he esperat una estona a sortir, a primera hora hi havia boira i no venia gaire de gust.
Avui, sense la roda de darrera frenada i tenint un pel de transit he pujat el Collet de la Fita i he arribar al pàrquing amb 13 minuts 35 segons, que es un molt bon temps, comencem bé l’any.
He baixat el ritme tan bon punt he arribat al pàrquing, tenia el cor que em sortia per la boca.
Garraf amunt, Mas Maiol i al mirador del caçadors amb 19m 44s, es a dir un bon temps, tot i haver baixar un pel el ritme.
A partir d’aquí, la resta de la sortida de “tranquis”.
Baixada cap a la Fassina per Can Marcer, cap als Masets i pujada a Jafra pel corriol que hi ha a mà dreta, després de la cadena.
Fins a mitja pujada he pogut dur les ulleres, complertament entelades, però he pogut dur les ulleres.
Arribant a Jafra me les he posat a la boca i a Jafra a darrera a la jaqueta i ja fins a casa.
Fred no gaire, però humitat moltíssima, hi havia boira de bon matí al mar, estava tot molt mullat.
Pujada cap al Monestir Budísta, baixada per darrera per la pista cap a la carretera de Can Gran i cap a Vallgrassa.
Pujada fins el pàrquing de Vallgrassa, passada la carretera del Rat Penat i tornada de rigor anant a buscar la pista dels Holandesos a Can Lluçà.
Cap als Holandesos primer, mirador dels caçadors i baixada per Mas Alba un cop he arribat al pàrquing de la Fita.
A Mas Alba semblava que hi hagués plogut d’humit que estava, molt exagerat.
Cap a les Casetes d’en Portacreu, Vallpineda i pujada a Santa Bàrbara per la trialera de darrera, baixada cap a casa pel passeig.
M’han sortit 31,59km que he fet amb 1h 29m a una mitja de 21,1km/h, cadència mitja de 75 rpm, pols cardíac mig de 136 ppm que és el meu 79% i màxima de 168 ppm que és el meu 97%, he mirat de fer pujar el pols un parell de cops, una setmana de descans cardíac es suficient. Desnivell positiu de 595 metres, negatiu de 624 metres, consum energètic de 1167 calories, mitja de 6,8 graus de temperatura, amb una mínima de 2 graus.
Aquí us deixo el track d’avui.
Total climbing: 664 m
Total descent: -668 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.