Aquest matí de diumenge, Sant Esteve, hem sortit en Josep Maria, en Joan Manel i jo.
Havíem quedat a les 7:30 al Caprabo, encara fosc, el dia s’acurta, però encara li calen 15 minuts més per poder-hi veure.
Hem marxat per les Casetes d’en Portacreu cap a Can Lloses, havíem quedat allà amb en Joan Manel.
Ha aparegut uns minuts tard, el fill s’ha despertat quan marxava.
Hem agafat carretera d’Olivella cap al Mas de Can Giralt, a l’esquerre entre les vinyes per pujar passant la riera cap a la carretera d’Olivella de nou, i hem agafat el corriol de pujada que hi ha al costat de l’entrada de Mas Milà.
Entrant a Mas Milà, hem sortit per darrera en direcció a Viladellops, agafant un parell de corriols de pujada i baixada que fem habitualment quan anem amb temps, per escalfar les cames, diguem-ho així.
Sense entrar a Viladellops hem aparegut al dipòsit d’aigua i baixat la trialera que va a la cimentera.
Des d’allà la idea era anar cap a Les Gunyoles, per fer la pujada forta de pista que hi ha a la banda de “Vilafranca”, perquè ens entenguem.
M’he colat en un moment i hem començat a pujar, a agafar desnivell, però hem mirat d’anar fent per veure on duia el camí.
Hi ha un punt que el camí arriba al cim i baixa per la dreta, però seguint recte hi ha una trialera que hem fet part a peu, no es pot pujar, si més no amb atmosfèrica.
No l’havíem fet mai, i ens l’hem apuntat per fer-la de baixada, ha de ser molt divertida.
Et dur a la pista que va de Les Gunyoles a l’Arboçar de Dalt, just quan acabes de fer la pujada més llarga i forta, encara en queda una per es la última i es bastant més factible. Apareixes uns metres abans del mirador.
Hem fet la foto de rigor “jou jou jou” i hem pujat cap a Les Gunyoles, però sense arribar-hi.
Baixant al poble, a la dreta hi ha una trialera molt divertida que et deixa a la pista que ve de l’Arboçar de Dalt.
Encarada la tornada per pista cap a Can Suriol, es una tornada relativament ràpida, es baixa constantment, amb poc desnivell positiu.
En Josep Maria i jo hem fet la drecera que hi ha a la dreta, la trialereta petita, en Joan Manel la setmana passada la va fer a peu, avui ha seguit per pista i ens hem reagrupat uns metres més endavant.
Un cop a Can Suriol, hem tornat cap a Sant Pere de Ribes per la pista i els corriols que van vorejant la riera, fins el camp de futbol de Mas Milà, Can Giralt i per les abelles fins a la carretera d’Olivella, just abans del pont.
Per carretera fins a Can Lloses on ens hem acomiadat d’en Joan Manel i en Josep Maria i jo hem tornat cap a Sitges pel mateix camí que havíem fet una estona abans.
A les 11 a casa, sense problemes, com sempre.
La última sortida de bicicleta de l’any, si més no per mi que m’ha donat 47,88km que he fet amb 2h 52m a una mitja de 16,7km/h, amb un desnivell positiu de 856 metres, negatiu de 875 metres, mitja cardíaca de 130 ppm que és el meu 75% i màxima de 165 ppm que és el meu 95%, cadència mitja de 74 rpm, potència mitja de 183W i màxima de 1131W, consum energètic de 1887 calories i bona temperatura, em dona una mitja de 5,2 graus amb sol, que està molt bé, mínima d’1 grau positiu.
Aquest any he pedalat 3088,9km amb un desnivell positiu de 118600 metres, he sortit 153 vegades amb bici, no està malament. Amb la Jet9RDO he fet 3251,9km i amb la Finna Taroko 2837km, crec que està prou bé.
Aquí us deixo el track d’avui.
Total climbing: 1022 m
Total descent: -1038 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.