Diumenge vàrem tenir una sortida “diferent” amb la moguda d’en Josep Maria i la costella, ahir descans i avui he sortir amb la gravel, amb boira, humitat i un pel de fred, l’hivern ve de camí.

He sortit amb els elastòmers del Redshift ShockStop Pro de 75 a 84kg, un esglaó per sota del que tenia posat a la primera sortida i crec que molt millor, treballa bé, treballa més i no es nota gents a l’hora de pedalar.

Es un molt bon invent, la veritat. El disseny es bo, no flexa quan tibes en amunt i només treballa quan fas pressió avall. La gracia, es que quan durs les mans al manillar a la part de dalt, evita la majoria de vibració, es molt més còmode de pedalar i al dur les mans a la part baixa del manillar, que es quan baixes, al fer més pressió a 45% graus, perquè en entenguem, treballa igual, ja que poses més pes sobre del manillar que quan vas pla, però al treballar de “costat” perquè la pressió no es fa en vertical, sinó a 45%, no es nota que baixi ni que flexi, està molt ben dissenyat.

Res, ruta de rigor, he sortit de casa a tres quarts de vuit de matí, just començava a clarejar, encara es fosc a aquesta hora, fins que no canviïn la hora, el dia acurta molt pels matins.

Pujada del Collet de la Fita, he pitjat el botó de Lap del GPS per veure el temps, no veia res, encara era relativament focs i l’he tornat a pitjar al mirador dels caçadors, on he parat a fer la foto de rigor, començava a sortir el sol per darrera de les muntanyes i es veia la boira a les valls.

M’ha marcat uns segons menys de 20 minuts al mirador.

Baixada recte cap a Jafra per Can Marcer, pujada per la trialera del revolt i cap a la Plana Novella.

A la Plana he anat a buscar, per darrera del palau, la pista que et deixa a la carretera de Can Grau a Vallgrassa i camí cap a Vallgrassa.

Amb aquest terreny, la potència amb amortidor treballa molt bé, es nota molt, es molt més agradable i dona un punt de seguretat que amb la gravel s’agraeix.

Aquí feia fred, tapat, sense llum del sol i humit, he passat fred a les mans, però la pega ha estat a la pista que puja cap al pàrquing de Vallgrassa, que com que comença a pujar la temperatura ràpidament, les ulleres s’entelen i no hi ha forma de veure res.

M’he tret les ulleres al pàrquing de Vallgrassa i he tornat sense ulleres, no hi havia manera.

Tornada de rigor, cap als Holandesos primer, mirador dels caçadors i un cop al pàrquing de la Fita he tornat per Mas Alba, Vallpineda i pujada cap a Santa Bàrbara, per arribar a casa pel passeig.

No li acabo de veure la gracia a baixar el Collet de la Fita després de que hi han posat terra i grava, crec que ha de relliscar i em dona sensació d’un perill innecessari, esperaré a que plogui i assenti el que han fet abans de baixar amb la gravel, bàsicament no baixo parat, per això em fa un pel de por.

He parat el GPS amb 29,27km que he fet amb 1h 20m a una mitja de 21,7km/h amb un desnivell positiu de 544 metres i negatiu de 582 metres, una cadència mitja de 77 rpm i un consum energètic de 1422 calories, temperatura mínima de 4 graus, mitja de 8,7 graus i màxima de 20 graus.

No puc donar pols cardíac, perquè el diumenge em va dir el GPS que tenia la bateria baixa de la cinta de pit de Garmin, avui, 2 dies més tard, ja no marcava res ☹

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 29333 m
Total climbing: 620 m
Total descent: -628 m
Download file: 26_10_2021.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix