Aquest matí de diumenge hem sortit pel Garraf, hem quedat a les 7:30 al Caprabo, sabent que hi hauria poca llum, però suficient per arribar al pàrquing de la Fita amb llum de sobres.

Érem en Josep Maria i jo, el Pedro ha vingut amb cotxe, ha deixat el seu fill a l’aeroport i ha vingut a dir bon dia, no tenia marge per sortir.

Hem pujat el collet de la Fita i al pàrquing ens esperava en Joan Manel i el Santi.

Sense parar gaire hem fet via, ja que volíem fer una ruta un pel més llarga i estar a casa a les 11 del matí.

Hem baixat cap a Can Marcer des de el mirador dels caçadors, no hem fet trialeres, per feina i des del creuament de Jafra i La Fassina, hem anat cap a la Fassina i cap als Masets de Dalt, per pujar per la trialera del pi de davant dels Masets.

Estava tot molt més moll del que teníem al cap, volíem fer el GR5 de pujada, el tornillo, cap a Can Grau i al final hem decidit evita-ho, baixant la trialera que hi ha creuant la pista de Can Pere de la Plana a Quatre Camins.

Un cop a baix ens hem fet la foto de rigor, en Josep Maria havia d’estar a casa d’hora i ha tornat, hem seguit en Joan Manel, el Santi i jo.

Hem encarat Olivella, i des d’allà el corriol que va a la carretera que puja a Can Grau.

Des de Can Grau per pista baixada fins a Olesa de Bonesvalls.

Ens hem plantat a Olesa amb una hora i mitja aproximadament, un bon temps, però ens hem estalviat les parts més lentes.

Hem hagut d’esperar el Santi que venia a un ritme més lent, tot i venir amb elèctrica.

Entrada al poble d’Olesa i cap a l’església, per agafar la pista del carrer de sota de l’església, hi ha una puada de 3,5km que va fent constantment i que al final pica bastant.

Et dur a un espai de memòria on els republicans varen perdre posicions a la guerra civil espanyola, esta marcat amb un memòria.

A partir d’aquí baixada fins el pou de glaç.

Es una baixada per un corriol que té molta pedra solta, acabes fins el “gorro” de baixar, no es complicat, però es constant i vas tota l’estona amb molta tensió.

A l’alçada del pou de glaç al final ja planeja, allà he esperat a en Joan Manel i al Santi.

En Joan Manel ha tardat poc en arribar, el Santi una estona més.

Ara ja planeja fins passar per sota de la carretera de Olesa de Bonesvalls a Vilafranca del Penedès i seguim per pista, tornada molt ràpida, fins a sota de les Gunyoles.

La tornada de les Gunyoles a Can Suriol es coneguda, ràpida per pista.

Carretera d’Olivella uns metres, deixant Can Suriol a l’esquerre i tornada per Mas Milà i el camp de futbol, pel corriol que voreja la riera fins a la carretera de Mas Giralt fins a Can Lloses.

Allà m’he acomiadat d’en Joan Manel i he esperat el Santi, per acomiadar-me d’ell i he tornat pels Viñedos, Puigmoltó, autòdrom de Rocamar i pel passeig de la Rivera cap a casa.

He arribat a casa a les 11.08 del mati, un pel més tard del que tenia al cap, però el ritme del Santi amb elèctrica es molt baix i hem hagut d’esperar-lo massa, sinó haguéssim arribat abans de les 11:00 segur.

En total m’han sortit 54,58km que he fet amb 3h 23m a una mitja de 16,1km/h amb un desnivell de 1019 metres positiu si 1006 metres negatius, cadència mitja de 72 rpm, potència mitja de 197W, màxima de 782W, no tinc mitja cardíaca perquè el Garmin Epix 2 no m’ha volgut agafar la cinta de pit, l’he hagut de configurar de nou al arribar a casa, per tan el track no té l’efecte que hauria a l’entrenament. Em diu que el consum energètic ha estat de 2715 calories, m’ho crec, el que no em crec es el Training effect que em diu 3 sobre 5 d’aeròbic i res d’anaeròbic, no es correcte.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 55067 m
Download file: 21_01_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.