Aquesta setmana he estat fora, des de diumenge passat que no sortia amb bici, així que aquest matí he pensat que amb les temperatures que tenim i la poca neu, millor sortir amb bici que anar a esquiar avui.

M’he llevat d’hora, dos quarts de set del matí, fosc fins quasi a les vuit del matí, he sortit que el rellotge de la farmàcia del poble marcava les 8 del matí en punt, cap al llac primer i després cap al càmping de Palau de Cerdanya.

Volia fer quelcom curt, havia quedat més tard amb la Yolanda per sortir a caminar amb la Greta, els 3 plegats, cap al Refu Pastoral de Nahuja, a bon ritme, per fer quelcom d’esport.

Pujada de la pista des del càmping de Palau amunt, al creuament a la dreta i pujada pel corriol que acaba a la pista principal més endavant.

He mirat de pujat a bon ritme, però els temps no em deien el mateix, m’he plantat al Mas Tartas amb 26 minuts quan habitualment hi arribo amb un parell de minuts menys.

Tinc la sensació que duc les rodes amb poca pressió, no ho noto pujant, però baixant em costa bastant de poder girar la bici, això es falta d’aire a les rodes, demà miraré d’inflar-les un pel més, a veure si vaig millor baixant i pujant també.

Pista amunt fins arribar al pas canadenc on pots desviar-te a l’esquerre cap al Refugi de la Jasse de Palau.

La pujada es per un corriol que té un parell de punts molt exigents, però l’he pogut fer sencera sense fer peu, no sempre em passa això, fins arribar a la Jassse de Palau.

Després la baixada es, creuant el prat, i sabent on està la baixada, ja que no està marcat i no es veu fins que no s’arriba just a davant del corriol de baixada.

Corriol avall fins a la pista i un cop he arribat a la pista he anat a la dreta, pujant un pel més per anar a buscar el tancat elèctric que baixa pel corriol de la Pupy.

La baixada es interessant, però m’he trobat incòmode amb els revolts, la bici vol seguir recte, i això es per falta d’aire a les rodes, demà li donaré un pel més de pressió.

Un cop a baix, ja al càmping d’Osseja, creuar el poble pels carrers de rigor fins a la porta de casa i llestos.

En total m’han sortit 16,21km que he fet amb 1h 26m a una mitja de 11,3km/h amb un desnivell de 651 metres positius i 636 metres de desnivell negatiu. La cadència mitja de 70 rpm, la mitja cardíaca de 137 ppm que és el meu 77% i màxima de 163 ppm que és el meu 91%, el consum energètic de 1105 calories i temperatura alta, mitja de 4 graus positius i mínima d’un grau negatiu, i estem al més de gener, en ple hivern.

Un cop he arribat a casa, canvi de roba abans de dutxar-me i hem fet un parell d’hores i mitja amb la Yolanda i la Greta caminant a bon ritme, després dutxa, es clar, abans de dinar 😉

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 16425 m
Download file: 27_01_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.