Avui no tenia intenció de sortir amb la colla, havia d’estar molt d’hora a casa, agafava el tren cap a BCN a mig matí i no tenia gaire marge, però el dia de reis en Josep Maria em va dir que ja li anava bé sortir d’hora, així que vaig fer un missatge al grup per quedar a les 7:30 al Caprabo aquest matí de diumenge.

He sortit de casa que era fosc, al Caprabo hi havia el Pedro i en Josep Maria, ambdós els hi anava bé marxar d’hora i tornar d’hora.

Hem començat a pujar el collet de la Fita de nit, el Pedro que es un tio intel·ligent ha dut llum, ho hem agraït fins arribar al pàrquing de la Fita, allà ja clarejava i es podia circular bé sense llum.

El ritme de pujada bo, tot s’ha de dir.

Hem anat cap al mirador dels caçadors, començava a veure’s llum a l’horitzó, molt bonic.

Cap als Holandesos i baixada pel corriol de la Casa Nova avall, amb falta de llum, però bé, es podia baixar a ritme, coneixem el corriol de baixada perfectament, saps on pot haver-hi un sot o una pedra.

No feia tan de fred com pensàvem, tots hem anat abrigats de ple hivern, i amb el vent si que es notava temperatura baixa, però només era una sensació.

No tinc temperatura ja que he sortit amb el Epix 2 al canell, tinc el Edge 830 per enviar a Garmin demà, a veure si el canvien i me’l trec de sobre, es el tercer que em donen amb menys de 2 anys, no van bé, falla el sensor baromètric.

Un cop a baix, a la pista per pujar a Jafra, m’he fet un canvi als guants, duc una goma cosida a la màniga, em va gran, i així evito que pugi canell amunt, però la goma m’adorm les mans per falta de circulació.

M’he posat la màniga i la goma per sobre del guant i perfecte.

Pujada cap a Jafra, baixada pel corriol de darrera cap a la pista de la Fassina cap a Quatre Camins, hem creuat la pista i hem anat a buscar el GR92 de la Cova Negra, però sense arribar-hi, a la dreta, cap als Masets de Baix (ja no queda gran cosa de l’edificació) i pujada per la trialera de rigor cap a la pista de Can Pere de la Plana fins a Quatre Camins.

Últimament m’enganxo pujant al lloc on hi ha unes pedres a mitja pujada, en Josep Maria que anava a darrera ha fet aquest punt per la dreta i l’ha pujat sense problemes, crec que començaré a canviar la pujada per l’esquerre a fer-la per la dreta, no tinc clar si es la forma física o el terreny que ha canviat o que han canviat ambdues coses, però abans la pujada sempre i ara m’enganxo de tan en tan i haig de fer peu.

Un cop a dalt ens hem fet la foto de rigor i després de creuar la pista hem baixat per la trialera de l’alta banda de la pista cap a la que baixa cap a Mas Milà.

Al corriol de l’esquerre que esta marcat amb un GR amunt, cap a Can Pere de la Plana i un cop a la urbanització, baixada per la granja escola fins a darrera de Can Lloses i cap a Sitges primer per corriol que voreja la riera i després per la pista fins a les Casetes d’en Portacreu, on m’he acomiadat del Pedro i en Josep Maria que han anat cap al polígon Mas Alba, mentre que jo he anat cap a Les Torres, Vallpineda, Can Brugera i pujada a Santa Bàrbara per baixar cap al passeig i cap a casa.

Passaven pocs minuts de les 9 del matí que he parat el GPS, m’han sortit 25km justos, que he fet amb 1h 28m a una mitja de 16,9km/h, un bon ritme, un desnivell positiu de 556 metres i negatiu de 564 metres, cadència mitja de 75 rpm, potència mitja de 218W, que està prou bé, es nota l’entrenament en alçada a la Cerdanya, la màxima de 71W, la mitja cardíaca de 128 ppm que és el meu 72% i la la màxima de 157 ppm que és el meu 88%, consum energètic de 1301 calories.

Aquí us deixo el track d’avui.