Avui hem fet la última sortida de la colla pel Garraf, el Jorge marxa de nou a Dubai el 2 de gener i volia fer santa Susana amb ell, li agrada molt i a mi m’encanta.

En Josep Maria ha anul·lat, mala nit, havíem quedat amb el Joan Manel a dalt al pàrquing de la Fita i el Santi ha dit que vindria al pàrquing també, però la sorpresa positiva ha estat un missatge del Mario, ha confirmat que ens veiem al pàrquing de la Fita també a les 8.

El Jorge i jo estàvem al Caprabo a tres quarts de vuit, hem fet via amunt i hem trobat el Mario esperant-nos i en Joan Manel ha tardar un minut més en arribat, hem seguit cap al mirador dels caçadors pensant que el Santi ens trobaria de cara venint, i així ha estat.

Hem anat cap als Holandesos, baixada cap a Jafra pel corriol de la casa nova, pujada a Jafra i baixada per darrera, després de la cadena del pàrquing.

A la pista de La Fassina als Masets de Dalt hem creuat la cadena i hem anat com cap a la cova negra, per anar a la dreta a buscar la trialera de pujada que et deixa a la pista de Can Pere de la Plana a Quatre Camins.

Hem baixat per la trialera de darrera de la pista, un cop es creua i des d’allà hem anat com cap a Olivella.

Un cop hem trobat la pista, hem creuat la pista i recte hi ha un corriol que et deixa a la carretera que puja cap a Can Grau.

Inicialment volia fer el “tornillo” de pujada, però a en Joan Manel no li agrada gaire, però al dir el Mario que venia, he pensat de pujar per carretera, un si que pot recordar-se de la meva mare, però dos al mateix dia i en 24 de desembre, he pensat que era massa 😂

Des de Can Grau, per la pista cap a Olesa de Bonesvalls i hem entrat a la baixada de Santa Susana.

L’he baixat primer, a un ritme molt bo crec, si més no, he gaudit molt la baixada.

Fa temps que no la fèiem, i es igual de divertida que sempre.

Un cop a baix ens hem reagrupat i foto d’equip.

M’ha sobtat el Mario que l’ha baixada molt bé, diu que sense fer peu, no recordo que fes peu la última vegada, diu que va ser amb la Cannondale, si es així, fa molts anys que no la feia, la Cannondale era de 26 i la KTM que dur es un 2×11 de fa uns anys…

Després de la foto, hem anat cap a Can Mitjans, per anar a mà esquerre de seguida i creuant amb cura el lateral del camp llaurat, vas a buscar la riera i et deixa al cap d’uns quilòmetres a la pista que et dur a Olivella, a la carretera.

Hem pujat cap a dalt d’Olivella, al cementiri pel corriol que fem habitualment un cop creues la carretera, no he pogut pujar-lo, sempre em passa el mateix, però el Mario que venia a darrera, l’ha pujat sencer, sense fer peu en cap moment, m’he quedat molt sobtat positivament, l’he felicitat de tot cor, crec que ha pujat molt bé.

Un cop a dalt de tot hem anat cap al cementiri i hem baixat per la trialera del “lavacoches”.

Allà ens hem acomiadat el Santi que ha fet via cap a casa, la resta hem anat en sentit contrari per on havíem passat una estona abans cap a la pista que et baixa a Mas Milà.

Baixant a l’esquerre trobes el corriol que puja a Can Pere de la Plana, baixada per la granja escola cap a darrera de Can Lloses i ja a la pista, hem agafat la riera per anar cap a Sant Pere de Ribes, on ens hem acomiadat del Mario i d’en Joan Manel.

El Jorge i jo hem tornat cap a Sitges, seguint per la riera cap al camp de vol i Rocamar.

Allà m’he acomiadat del Jorge, torna el 2 cap a Dubai, vindrà de nou a l’estiu.

Jo he arribat a casa anant a buscar el passeig per l’ermita del Vinyet i gaudint d’un dia espectacular i el mar pla com una bassa d’oli.

En total m’han sortit 42,79km que he fet amb 2h 55m a una mitja de 14,7km/h amb un desnivell de 912 metres, calcular amb cartografia, el Edge 830 segueix fallant i no m’han dit res de Garmin encara. Em diu que la cadència mitja ha estat de 72 rpm, potència mitja de 191W, màxima de 786w, mitja cardíaca de 129 ppm que és el meu 72% i màxima de 159 ppm que és el meu 89%, 2279 calories de consum energètic i fresca a les valls, hem arribat a 2 graus negatius en algun punt, la mitja de 7 graus i la màxima, pel passeig arribant a casa de 18 graus.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 43287 m
Download file: 24_12_2023.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.