El Jorge esta aquí fins el 2 de gener, vàrem dir de sortir algun dia entre setmana, avui m’anava bé, una curteta, per estar a casa d’hora i poder treballar.

En Joan Manel em va dir ahir que venia també, hem quedat a les 7:45 al Caprabo i en Joan Manel ha aparegut a les 8 al pàrquing de la Fita.

Hem pujat tranquils, el Jorge no està en la forma que tenia abans de marxar a Dubai, no ha fet gran cosa allà.

Al pàrquing de la Fita he posat l’alçada del GPS en solfa, em deia que estàvem a 140 metres sobre el nivell del mar, vaig escriure a Garmin, torna a fallar, es el segon Edge 830 amb un any, i falla del mateix, el baròmetre no treballa bé i no m’indica l’alçada correcte, a part de que em dona “great jump!” a qualsevol banda, en recte, etc…

Res, des del pàrquing de la Fita hem anat cap al mirador dels caçadors, Holandesos i baixada per la Casa Nova cap a Jafra, des d’allà pujada a Jafra per la trialereta del revolt i baixada pel corriol de darrera fins a la pista de La Fassina als Masets de Dalt.

Hem seguit recte, després de la cadena, per anar a  buscar la trialera que puja des dels Masets de Dalt fins a la pista de Can Pere de la Plana a Quatre Camins, baixada per la trialera de darrera i pista avall cap a Mas Milà.

El Jorge i en Joan Manel han fet via a la dreta cap a Olivella, jo he seguit baixant per agafar el corriol a l’esquerre que puja cap a Can Pere de la Plana, baixada per la Granja Escola cap a Can Lloses i cap a Sitges.

A l’alçada de les Casetes d’en Portacreu, cap a Les Torres, Vallpineda, Can Bruguera i pujada a Santa Bàrbara per baixar cap al passeig i arribar a casa.

El soroll que vaig notar a la bici el diumenge, que pensava que podia ser pedalier, va ser que els cargols del quadre estaven fluixos, vaig treure les bieles i el potenciòmetre, però el pedalier està bé. El quadre es nou de l’estiu i no havia revisat els cargols, ja no fa soroll, tot bé.

El que no va bé, i el track així ho diu, es el putu Garmin Edge 830, que em falla el baròmetre de nou, amb menys de 3 mesos torna a fallar un de nou. He escrit a Garmin, a veure que fem, si cal un de nou i si pot ser un altre model i pago la diferencia, aquest model no em dona confiança ja.

En total m’han sortit 26,36km que he fet amb 1h 31m a un amitja de 17,2km/h amb un desnivell, segons el GPS de 317 metres positius i negatius de 314 metres, però quan li dic que em faci el càlcul amb cartografia em diu que son 534 metres, que es el normal per aquesta ruta. La cadència de 73 rpm, la potència de 206W de mitja i de màxima de 696W, la mitja cardíaca de 134 ppm que és el meu 75% i màxima de 171 ppm que és el meu 96%, 1277 calories de consum energètic, temperatura alta, 7 graus de mitja i 3 de mínima, això no es pas temperatura d’hivern.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 28859 m
Download file: 22_12_2023.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.