El Jorge ha vingut de Dubai un parell de setmanes per passar els nadals amb la família de la seva dona aquí a Sitges, ahir dissabte va aterrar i a quarts de nou del vespre arribava a casa, bici en condicions, muntada, líquid tubeless i aquest matí a les 8.00 estava a Can Lloses per sortir amb nosaltres.

Els de Sitges hem quedat a tres quarts de vuit al Caprabo, un pel més tard perquè a dos quarts no hi ha llum suficient encara.

Hem marxat en Josep Maria i jo, el Pedro ha aparegut a mig camí anant cap a Can Lloses, s’ha despistat i al venir amb elèctrica, ens ha pogut agafar bé.

A les 8 estàvem a Can Lloses el Jorge, el Pedro, en Josep Maria i jo.

El Santi ha arribat just arribat nosaltres si en Joan Manel un pel més tard, el fill petit s’ha despertat i ha hagut de fer-li cal abans de sortir.

Després de xerrar uns minuts hem encarat la carretera d’Olivella cap el Mas de Can Giralt, després a l’esquerre per creuar la riera i anar a parar a l’entrada de Mas Milà.

Aquí ja feia fred, he anat d’hivern, però els guants no del tot i es notava fred als dits.

Hem entrat a la urbanització fent la trialera de pujada de rigor, que cada dia se’m fa més dura, no tinc clar si estic en pitjor forma, que segurament sigui això o es que li he agafat mania.

Després de creuar la urbanització per pista cap a Viladellops agafant els corriols de pujada de rigor, que s’han fet durs i amb fred, he arribat a veure 3,7 graus negatius al Garmin, que es bastant.

Entre trialeres de pujada i baixada i abans d’anar a buscar la última sota de Viladellops hem tingut parada perque en Josep Maria se li ha fet malbé el desviador de darrera del canvi, només li “engranava” els 3 primers pinyons, els petits, la resta es com si se li hagués trencat el cable.

Ha hagut de fer mitja volta i tornar, mala sortida, segurament el canvi a la banda de la maneta se li ha fet malbé, s’haurà de dur a arreglar a BikeIT.

Foto de rigor i cap a Viladellops, on hem fet la trialera de pujada i de baixada que hi ha a sota o que et deixa a la pista cap a Can Trabal.

El Santi va caure la setmana passada, es fa fer mal a l’esquena. No va caure amb bici, sinó d’un arbre a sobre d’un roc, avui ha vingut però amb mals, i bàsicament per veure el Jorge.

Hem hagut d’anar esperant-lo bastant, sobretot amb baixada de pista, no pas de trialera, no anava fi.

Després de Can Trabal cap a l’Arboçar de Dalt a la masia RA&MS.

Allà hem esperat el Santi que ens ha trucat, s’havia perdut.

He tornat endarrera a buscar-lo, estava a 200 metres de la maria RA&MS.

Hem sortit de l’Arboçar de Dalt i hem pujat cap a Les Gunyoles.

La pujada es interessant, en Joan Manel diu que no l’havia feta mai, l’ha feta i amb mi, assegurat.

El Jorge ja anava bastant just, però ha pujat.

Després de la pujada dura toca baixar i hem tornat fent la trialera de rigor per agafar la pista que ens dur sense deixar-la a Can Suriol, a la carretera d’Olivella.

Hem hagut d’esperar per no deixar endarrere el Jorge i el Santi, però bé.

Des de Can Suriol pel corriol que voreja la carretera fins el camp de futbol de Mas Milà, després a Can Giralt i a la carretera d’Olivella cap a Can Lloses, on ens hem acomiadat d’en Joan Manel i la resta hem fet via cap a Sitges.

A l’alçada de les Casetes d’en Portacreu el Pedro i el Santi han anat cap a Sitges pel polígon Mas Alba i el Jorge i jo cap a Santa Bàrbara per Les Torres, Vallpineda i Can Bruguera.

Ens hem acomiadat a la baixada, per arribar a casa pels passeig.

En total m’han sortit 47,95km que hem fet amb 3h 4m, segons el Garmin Edge 830 em diu que 817 metres de desnivell positiu i 541 de negatiu, torna a fallar, el Pedro amb el seu Edge 840 li han donat més de 1000 metres, tornaré a parlar amb Garmin perquè el canviïn de nou.

Em diu que la cadència mitja ha estat de 74 rpm, la potència mitja de 188W, la màxima de 923W, la mitja cardíaca de 127 ppm que és el meu 71% i la màxima de 162 ppm que és el meu 91%, el consum energètic de 2368 calories i la temperatura em diu que mínima de 4 negatius i mitja de 4 positius, no està malament el fred.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 48869 m
Download file: 17_12_2023.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.