No tenia clar si sortir a córrer o amb bici aquest matí, m’he decantat per la bici.

Tinc la gravel pendent de fer-li una actualització, he sortit amb la Niner.

Eren tres quarts de vuit del matí, el sol surt tard a aquesta època de l’any, he anat cap al polígon Mas Alba, amb tot el transit del mon, cotxes parats que et fan posar peu i fins i tot una màquina de neteja per la vorera al carril bici, a Can Robert, fent marxa endarrere.

He començat a pujar la Fita amb un temps de merda, però es normal amb tota la moguda que he trobat abans d’arribar a l’inici del camí de la Fita.

Fita bé, a bon ritme, un cop a cap, cap al mirador dels caçadors, on he parat a fer una foto.

Cop de vent, i la bici a terra, no ha passat res, foto feta i avall cap als Holandesos, baixada pel corriol de la Casa Nova, pujada cap a Jafra i baixada pel corriol de darrera cap a la pista de la Fassina als Masets de Dalt.

He creuat la pista i seguint el camí cap a la Cova Negra (GR92) he anat amunt per anar a buscar la trialera de pujada que et deixa a la pista de Can Pere de la Plana a Quatre Camins.

Trialera de rigor i baixada per pista cap a Mas Milà, per anar a l’esquerre amunt pel corriol que puja a Can Pere de la Plana.

Baixada per la Granja Escola cap a Can Lloses i he agafat el corriol a l’esquerre de la riera que fem últimament.

M’he trobat un arbre tallat en mig del corriol, abans d’arribar a un camp llaurat i a la zona on hi ha un apicultor i un parell de filferros amb plàstics penjant per no passar.

Entenc que el pagès de rigor no vol que passi ningú, però a l’alçada que estava, he passat i no hi passaré més.

M’he plantat a la pista que puja cap al creuament de Sant Pere de Ribes i Sitges i cap a les Casetes d’en Portacreu primer, després Les Torres, Vallpineda, Can Bruguera, Santa Bàrbara i cap a casa pel passeig.

M’han sortit 25,22km que he fet amb 1h 31m a una mitja de 16,6km/h amb un desnivell de 547 metres, em torna a donar un desnivell erroni tan de pujada com de baixada, el GPS el va substituir Garmin ara fa uns mesos. Si segueix així, torno a parlar amb Garmin i que el canviïn de nou. Cadència mitja de 74 rpm, potència mitja de 200W, màxima de 739W, consum energètic de 1232 calories i calor, 12 graus de mínima i 14 de mitja, he sortit d’hivern però m’ha sobrat roba. Mitja cardíaca de 138 ppm que és el meu 77% i màxima de 168 ppm que és el meu 94%.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 25474 m
Download file: 13_12_2023.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.