Dissabte, diumenge i dilluns Pedals de Foc en 3 dies, panadera interessant.

Dimarts descans, ahir dimecres vaig anar a remar, tronc superior, una hora de paddle surf, i avui he volgut sortir amb la bici de nou.

No vaig sortir, però dimarts al vespre vaig rentar la bici que tenia fang per tot arreu i vaig muntar de nou un xurro a la roda de darrera, vaig haver de tubelitzar la roda de nou, ajustar un parell de radis i tapar un tall al lateral del neumàtic amb un tros de càmera i superglu gel.

Cadena neta i encerada i avui he sortit a veure que tal, faltaven 5 minuts per les 7 del matí.

Tan bon punt m’he pujat a la bici he notat que el cos estava cansat i que no donava el que dono normalment.

He encarat el polígon Mas Alba, m’ha costat pujar moltíssim i collet de la Fita amunt, se m’ha fet etern.

He arribat al pàrquing amb més de 16 minuts, es un temps molt dolent i al mirador dels caçadors amb 22 minuts, dolentíssim, però amb un mal de cames interessant, encara cansat de la panadera del cap de setmana llarg.

He baixat cap als Holandesos, Casa Nova, que per cert hi estan fent obres i avall pel corriol fins al creuament de la Fassina, on he pujat cap a Jafra per la trialera del revolt i baixat pel corriol de darrera cap a la pista de la Fassina a Quatre Camins.

Pujada per la trialera de l’esquerre dels Masets de Dalt, que m’ha costat molt de fer, tot i que no he fet peu, el cos no donava i baixada per la trialera que hi ha tan bon punt creues la pista que va de Quatre Camins a Can Pere de la Plana.

Pista avall cap a Mas Milà, pujada a l’esquerre pel GR cap a Can Pere de la Plana, baixada per la granja escola cap a Can Lloses i tornada pels corriols que voregen la riera cap a Sitges.

He tornat per Les Casetes d’en Portacreu, Les Torres, Vallpineda, Can Bruguera, Santa Bàrbara i cap a casa pel passeig.

M’han sortit 24,92km que he fet amb 1h 25m a una mitja de 17,5km/h amb un desnivell positiu de 549 metres i negatiu de 551 metres, una cadència mitja de 74 rpm, una potència mitja de 205W, que no està gens malament per l’estat que m’he trobat avui, una màxima de 827W, una mitja cardíaca de 132 ppm que és el meu 76% i màxima de 160 ppm que és el meu 92%, em diu que el treball ha estat de 4.1 sobre 5 d’aeròbic i de 3 sobre 5 d’anaeròbic, es a dir bona feina i segons la potència prou bé, però la sensació era de cansat, a nivells importants. El consum energètic de 1181 calories i comença a fer calor, he sortit d’estiu sense mànigues, humitat i 12 graus de mínima prou bé, la màxima de 25 graus i la mitja de 16, per ara encara es pot pedalar.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 25106 m
Total climbing: 567 m
Total descent: -569 m
Download file: 08_06_2023.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix