Cap de setmana de descans d’esport, aquest matí no he pogut sortir, així que he sortit a l’hora de dinar, passaven 11 minuts de les 2 del migdia.

He ajustat el SAG del quadre nou, avui amb el manual de Fox a les mans. Per anar bé, amb un SAG del 25% a 1,375mm 😉 rebot al 3 i duresa a la meitat.

He encarat el Caprabo i pujat el collet de la Fita i la veritat es que m’he notat bé sobre la bici, no he tingut sensació de perdre pistonada al pedalar per l’amortidor de darrera, crec que avui he aconseguit tenir el SAG com m’agrada.

De temps no puc dir res, 15 minuts al pàrquing i 21 i mig al mirador dels caçadors, baixada cap als holandesos però sense arribar-hi, m’he ficat per la trialera que hi ha just al revolt, abans d’acabar la part encimentada a l’esquerre.

Baixada fins a la pista que puja cap a Jafra i he entrar per la pista de sobre de Jafra, la que està tancada amb una cadena, per fer la trialera que baixa cap a la riera, per acabar a la pista que puja cap als Masets de Dalt i trialera de l’esquerre, de pujada, després del pi gros.

He creuat la pista que ve de Can Pere de la Plana cap a Quatre Camins, trialera de baixada i pista cap a Mas Milà, per anar a la dreta, cap a Olivella al primer creuament.

Abans d’arribar a la masia, a l’esquerre hi ha un corriol que planeja entre els arbres i que acaba amb una baixada molt divertida que al creuament agafant-la a l’esquerre et dur de nou, després de passar per sobre d’unes pedres, a la pista que baixa cap a Mas Milà.

He seguit pista avall per anar a l’esquerre cap a Can Giralt pel GR i camí a l’esquerre, pujant cap on hi ha les abelles i que acaba amb un corriolet que creua la riera i arriba al pont de la carretera.

Aquí la part nova, la vaig veure l’altre dia a Strava, l’havia feta en Joan Nebleza.

He creuat el pont en direcció a Olivella i a l’esquerre hi ha una pista que et dur a un camp llaurat.

Abans d’arribar al camp et fiques a la riera i vas pedalant amb tot de pedres riera cap a Sant Pere de Ribes.

Trobes a la dreta un petit desviament que va per sobre de la riera, s’ha d’agafar, jo no ho he fet i he hagut de tornar endarrere.

Aquest corriol et va duent pel lateral de la riera fins a trobar la carretera d’Olivella, just a l’inici de la recta que hi ha abans de Can Lloses, però no agafem la carretera, seguim per una mena de pista que la voreja.

Al final es comença a pujar per una trialera de pedra molt trencada, però que posant-me de peu sobre la bici jugant amb el segon i tercer pinyó més grans he aconseguit pujar tota, això si, el cor em sortia per la boca.

Et deixa a la carretera d’Olivella, a l’alçada de l’entrada a Can Lloses.

Pista de tornada cap a Sitges, però al primer revolt he seguit recte amunt per acabar al pont que creua la C15 per sobre i anar a buscar pista cap a Sitges, per entrar a la dreta a la riera i anar cap al camp de vol i Rocamar, he entrat a Sitges per passeig i cap a casa.

M’han sortit 31,81km que he fet amb 1h 55m, a una mitja de 16,6km/h amb un desnivell positiu de 601 metres i negatiu de 578 metres, cadència mitja de 75 rpm, potència mitja de 186W, màxima de 611W, mitja cardíaca de 130 ppm que és el meu 75% i màxima de 163 ppm que és el meu 94%, consum energètic de 1464 calories i calor, màxima de 36 graus, mínima de 26 i mitja de 31 graus, que es molta calor.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 32130 m
Download file: 12_06_2023.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.