Aquest matí de diumenge hem fet el Purgatori, el Sergi Gargallo, el Pedro i jo, ens han fallat en Josep Maria, en Joan Manel i el seu cunyat, que el final no han aparegut.

Normalment quan s’apropa la sortida llarga de l’any anem fent rutes de més desnivell i més quilòmetres, avui tocava.

Aquesta setmana he estat fora i només hem pogut sortir un dia a córrer, res de bici, per tan, tenia el cos descansat.

A les 7 hem sortit del Caprabo camí de la Fita amunt, hem esperat en Joan Manel i el seu cunyat a dalt, perquè no hem mirat el telèfon, durant uns minuts.

Quan ens hem adonat que no vindrien, hem fet via cap als Holandesos i cap a Vallgrassa per pujar cap a Begues per pista un cop arribats a la Plana Novella.

Són quilòmetres de pista avorrits, amb la gravel la sensació es diferent, però amb la Jet9RDO es molt avorrit.

Hem fet via fins a Begues i hem anat a buscar la pista que voreja la carretera principal per trobar la rotonda d’entrada al poble i pujar cap a la carretera de Torrelles del Llobregat, per agafar el corriol que hi ha l’esquerre abans de començar a baixar.

Aquí el Sergi ha tingut un problema, li ha relliscat de davant i ha caigut, no s’ha fet res, però ha picat amb una pedra al genoll i li ha fet mal, tot i que a l’estona estava recuperat.

Hem anat tots amb més pressió del normal als neumàtics, el Purgatori es molt pista i anant inflats vas millor, però en canvi en trialeres i corriols no tens grip.

Aquesta setmana passada he enviat la forquilla, la Fox Kashima de 34 a fer una revisió complerta, la vaig rebre de tornada el divendres i el dissabte al matí la vaig muntar de nou, espectacular, avui he notat un canvi molt gros amb l’amortidor, va com nova.

Hem baixat per les Tierras Rojas cap a sobre de Viladecans, als Brugers, per seguir baixant cap a La Sentiu a sobre de Castelldefels i començar la pujada al Purgatori.

Com que dúiem tots el track, hem anat fent a la pujada i he parat per reagrupar-nos al creuament que et dur recte cap a Begues i a l’esquerre per seguir pujant cap a Les Agulles.

He esperat 4 minuts només, ha estat bé.

Pujada per la pista fins arribar al cim, a la pista que va de Les Agulles fins a sobre de Begue si baixada per la pista que acaba a la riera i torna a pista i que et deixa a la pista principal de Begues a La Plana Novella, la que hem fet una estona abans.

El Pedro ha anat bé, però el Sergi ha tingut un munt de problemes amb la bicicleta, li fa un fals contacte i se li para el motor, ha de parar la bici perquè li torni a agafar, si li agafa i sinó pedalar amb el que pesa la seva elèctrica sense ajuda, que es molt.

Hem agafat la pista i hem baixat cap a la Plana Novella, però en comptes de fer la última pujada hem anat a la dreta, després de la cadena, per on hi ha un apicultor i a trobar la carretera de Can Grau per anar per carretera fins a la Plana Novella, al palau directament.

No hem pujat per pista perquè el Sergi se li parava el motor cada cop que hi havia pedres, així que per carretera fins que hem entrat de nou al parc natural i avall, cap a Jafra i tornada cap a Sitges per Can Marcer, pista amunt.

He esperat per reagrupar-nos al mirador dels caçadors, i han tardat molt en arribar.

Resulta que el Sergi s’ha quedat sense bateria a l’alçada de Can Marcer tornant, i el Pedro li ha fet un cop de mà ajudant-lo a empènyer la bici per l’esquena.

D’allà, ja de baixada, sense bateria, fins el pàrquing de la Fita, collet de la Fita avall i ens hem acomiadat a l’alçada de l’institut, cadascú cap a casa seva.

A mi m’han sortit 68,91km que he fet amb 4h 14m a una mitja de 16,3km/h amb un desnivell positiu de 1768 metres i negatiu de 1724 metres cadència mitja de 72 rpm potència mitja de 173W, màxima de 1047W, mitja cardíaca de 131 ppm que és el meu 76% i màxima de 168 ppm que és el meu 97%, consum energètic de 3029 calories i em diu que de treball aeròbic 5 sobre 5 i anaeròbic de 3,5 sobre 5, bon entrenament, tot i que a ritme més tranquil, ha estat bé.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 69788 m
Total climbing: 1828 m
Total descent: -1831 m
Download file: 14_05_2023.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix