Avui dimecres 12 d’octubre, que és festa, tenien planejada una sortida de Sant Feliu de Codines a Sant Andreu de Llavaneres, que hem aplaçat, perquè l’organitzador no podia fer-la, així que hem sortit pel Garraf fent pista i trialeres de pujada i de baixada.
Inicialment érem el Fer, en Joan Manel i jo que sortíem, però el Fer va anular ahir, ESTRANY OI?
Al final a les 7:30 al Caprabo érem el Damià i jo, hem anat cap a Sant Pere de Ribes, un pel fosc encara, però bé de llum, per aparèixer a la plaça de la Vila i trobar-nos en Joan Manel.
Hem fet via cap al Castell i a la recta que hi ha a sobre encimentada m’ha sonat el telèfon, el Mario. No l’hem esperat i havia avisat que venia per Whatsapp, però no l’hem mirat, culpa nostre.
L’hem esperat i ha aparegut uns minuts més tard, hem fet via cap a Vilanova i la Geltrú, a la Mahle primer, Masia d’en Cabanyes després i anant cap a la segona fàbrica de la Mahle a la dreta surt un carrer sense asfaltar que et dur, de pujada, a l’inici de la pista abans de passar el pont que va cap el Mas de l’Artís.
Abans d’arribar al mas, quan es comença a veure, a l’esquerre hi ha una pista que puja i et dur cap a l’inici de la pujada de Balcons, la de ciment, allà hem baixat a la dreta, cap al Fondo de les Oliveres i amunt de nou.
Ens hem reagrupat a l’inici de la pujada de ciment que va a la Casa Alta i amunt cap a Canyelles, cap al Pic de l’Àliga per pista.
Passada la cadena, avall cap a l’esquerre fins arribar a la urbanització de Daltmar i pel corriol de darrera primer i per pista després, creuant la carretera de Moja a Daltmar fins el peu del Castell de Sant Miquel d’Olèrdola.
Creuar la C15 i per carretera cap a Canyelles, per agafar el corriol que comença a la riera, uns metres més endavant de deixar l’entrada de Viladellops a l’esquerre, just quan comença el guarda rail.
Aquest tros era nou per la resta, no pas per mi, i com que té algun punt de pujades curtes però importants i no he dit res, se’ls hi ha fet més dur del que realment crec que és.
Al final del corriol arribes a la masia que hi ha sota de Viladellops i cap a la dreta per pista acabes amb una pujada molt dura, bàsicament perquè està molt trencada, tot i que es fa sencera.
Reagrupats a dalt hem anat fent via per anar a buscar una trialera curteta de baixada que hem fet de pujada altres cops que et deixen a una pista que va a darrera de Mas Milà.
Creuar la urbanització, pont a la dreta per anar a buscar la trialera que fem habitualment de pujada i creuar la carretera d’Olivella, per creuar la riera i cap al Mas de Can Giralt primer i creuant la riera cap a la carretera d’Olivella en sentit Sant Pere de Ribes.
Com que anàvem bé de temps, hem creuat cap a Can Lloses i per darrera per anar a buscar el pont que creua la carretera vella de Canyelles, riera de nou, els Viñedos on ens hem acomiadat d’en Mario i d’en Joan Manel i el Damià i jo hem tornat per Puigmoltó, camp de Vol i Rocamar.
Jo he arribat a casa pel passeig, amb un dia d’estiu espectacular.
No eren les 11 encara i m’han sortit 52,11km que he fet amb 2h 54m a una mitja de 18km/h amb un desnivell positiu de 868 metres i negatiu de 876 metres, una cadència mitja de 74 rpm, potència mitja de 171W, màxima de 805W, mitja cardíaca de 124 ppm que és el meu 72% i màxima de 166 ppm que és el meu 96%, consum energètic de 2047 calories i una temperatura espectacular, hem sortit d’estiu, només amb “manguitos”.
Aquí us deixo el track d’avui.
Total climbing: 918 m
Total descent: -924 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.