Matí de dimarts, ahir aigua, avui sortida ràpida, havia d’estar a casa d’hora, he fet els Budistes amb la gravel.

Pujada del Collet de la Fita a bon ritme, però amb mal temps, ja que m’he trobat en Josep Maria a la porta de casa i hem estat xerrant una estona.

M’he trobat també a la Yolanda que ha sortit a córrer un pel més amunt del pàrquing del collet de la Fita, li he fet unes fotos i ens hem fet una foto conjunts.

Cap als Caçadors, baixada cap a Jafra per Can Marcer, pujada a Jafra per la trialera del revolt i fins a la Plana Novella per la pista que hi acaben de posar grava i està un pel lletja.

He baixat a la carretera de Can Grau per darrera dels budistes i cap a Vallgrassa.

Abans d’arribar a Vallgrassa, foto de rigor i seguim, pàrquing de Vallgrassa, Holandesos i de nou a la baixada cap a Sitges, seguint el mateix camí de pujada, mirador dels caçadors, Fita i casa.

M’han sortit 26,57km que he fet amb 1h 11m a una mitja de 22,4km/h, un desnivell positiu de 532 metres i negatiu de 543 metres, cadència mitja de 80 rpm, pols cardíac mig de 135 ppm que és el meu 78% i màxim de 162 ppm que és el meu 94%, consum energètic de 938 calories i molt bona temperatura, mitja de 16,8 graus, mínima de 15 i màxima de 23.

Aquí us deixo el track d’avui.

Total distance: 26621 m
Total climbing: 580 m
Total descent: -582 m
Download file: 13_07_2021.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix