Aquest matí hem sortit en Josep Maria, el Santi i jo.

A les 7.30 estàvem al Caprabo, jo personalment amb poques ganes, però havia dit jo de sortir.

En Josep Maria ha volgut baixar al poble de Garraf i fer la trialera de pujada fins a la Pleta, així que ja teníem ruta.

Pujada del Collet de la Fita, ens hem trobat el Santi passat el pàrquing de la Fita i hem anat plegats cap a “les basures” per girar a la dreta i passant la cadena pujar fins a la base de la Creu de Sant Isidre i després baixar cap a la Trinitat.

Foto de rigor a la Trinitat, el Santi s’havia de treure roba i avall per la trialera.

La veritat es que estava un pel humida, cosa que ha fet que hi poses més cura del normal.

Les pedres mullades poden relliscar, però son molt més nobles que les arrels dels arbres mullades, aquestes si que son perilloses.

Un cop a Vallcarca, pujada cap a Campdasens i just a Campdasens hem anat a la dreta, cap a la cantera, per creuar la cantera i anar a buscar la part final de la trialera del GR92 que baixa de Can Lluçà fins al poble de Garraf.

La segona part de la trialera es interessant, però es pot fer molt millor que la primera part, que humida es un pel perillosa.

Aquí toquen uns 500 metres de Costes de Garraf, no m’agrada gens, em fa por.

Hem fer la part del revolt ample i hem començat a pujar per la trialera que va fins a la Pleta.

Fins a la meitat de la trialera no he tingut sensació de que hi hagués massa aigua, però la segona part m’he trobat que la roda de darrera patinava en algun punt on has de fer més força del normal, tot i dur cadència alta, al patinar perds grip i acabes posant un peu a terra.

Hem pujat fins a la gossera, a mi la transmissió em feia un soroll de mal alineat, he pensat en netejar la bici al arribar a casa, ara deu fer potser des de l’octubre de l’any passat que no la rento i mirar si amb aigua i després cera a la cadena millora el soroll.

Un cop a la Pleta, toca acabar de pujar per carretera fins a l’entrada de La Morella, es poc tros, però son 150 metres de desnivell que piquen bastant, fins i tot duent MTB que tens més canvi que amb carretera, s’ha posar tot el ferro, suposo que amb carretera també costa de pujar.

Al arribar al pàrquing de l’entrada de La Morella hem esperat el Santi, ha tardat bastant en venir, ha tingut problemes elèctrics amb la bici, dur 2 bateries i a vegades al canviar de bateria, que es un interruptor, li falla i es el que li ha passat.

Hem fet carretera fins el pàrquing de Vallgrassa i allà hem fet la trialereta que et deixa al revolt de tornada per pista cap a Sitges primer i després la de la dreta que et dur a Can Planes.

A la cadena ens hem acomiadat el Santi, en Josep Maria i jo duem un ritme més àgil i ell volia tornar cap a casa pel corriol de la Casa Nova, a l’alçada dels Holandesos, en Josep Maria i jo hem fet via cap  Sitges pels Holandesos, mirador dels caçadors, pàrquing de la Fita i jo he fet la trialera de baixada, ell no ha volgut.

La veritat es que he relliscat un parell de cops, encara massa aigua, però no ha estat res greu, bici controlada per sort i ens hem trobat a la pista, acabada ja la trialera.

Molta gent caminant, amb bicicleta, corrent, suposo que el bon temps i la bona temperatura, amb un dia de festa entre setmana que no et permet anar enlloc, ajuda a aquestes sortides.

Ens hem acomiadat a l’alçada de l’institut, un pel més endavant, cadascú cap a casa seva, passaven uns minuts de dos quarts d’onze del matí, bon horari i bona sortida.

En total m’han sortit 37,81km que he fet amb 2h 41m a una mitja de 14km/h amb un desnivell positiu de 1076 metres i negatiu de 1077 metres, cadència mitja de 70 rpm, potència mitja de 192W i màxima de 1002W, a la pujada de la rotonda del Lidl fins a l’institut. Em diu que el consum energètic ha estat de 2112 calories, que la temperatura ha estat espectacular, 15 graus de mitja i 9 de mínima, però amb sol, molt bé i molt a gust i que el pols cardíac mig ha estat de 132 ppm que és el meu 74% i el màxim de 168 ppm que és el meu 94%.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 38520 m
Download file: 01_05_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.