Avui hem sortit, la pluja ens ha perdonat, diguem que no ha plogut gaire aquesta nit, xispejar només i no ens hem mullat en cap moment.

A les 7:30 estàvem al Caprabo el Pedro, en Josep Maria, el Santi, el Damià, el Gaizka i jo.

EN Joan Manel ha dit de fer el Pic de l’Àliga, que es una ruta pistera al 95%, que és el que li agrada a ell.

Hem quedat amb ell a la plaça de la Vila de Sant Pere de Ribes a les 7:50.

Des d’allà hem anat cap al Castell i cap a l’antiga Mahle a Vilanova.

El Pedro ha marxat a mig camí, havia quedat amb un amic per sortir amb bici a les 8:30, així que hem seguit la resta.

Des de la Mahle, cap a la Masia d’en Cabanyes i anant a buscar el Mas de l’Artís, abans d’arribar-hi a l’esquerre hi ha una pista que puja, un pel de trialera de pujada i acabem a l’inici de la pujada de ciment dels Balcons.

El Damià, en Joan Manel i el Gaizka han fet els Balcons i el Santi, en Josep Maria i jo hem anat a la dreta, per la trialera que et dona al Fondo de les Oliveres i fins a dalt, hem quedat de trobar-nos a l’inici de la pujada cap a la Casa Alta, la de ciment.

Hem arribat abans que ells, han parat a dalt dels Balcons, nosaltres no.

A partit d’aquí pujada per pista cap a la Casa Alta i cap al Pic de l’Àliga.

Hem dit d’anar cap a Daltmar, però en Joan Manel volia fer Pic de l’Àliga, així que hem fet pista amunt.

A dalt de tot la foto de rigor, hi havia boira, bastanta i baixada cap a Canyelles per carretera.

Aquí es on poso mala cara, baixar per carretera després de pujar per pista no es per mi, prefereixo algun corriol o trialera, però…

Des de Canyelles cap a darrera de la benzinera i tornada per la urbanització Vora Sitges cap al Montgros.

La pujada cap al Montgros es interessant, tota ella, va per trams i no puc dir que n’hi ha una que sigui més que l’altre, totes tenen un punt.

La última es curta però molt exigent, has de posar-ho tot, cadència alta i controlar la traçada per no perdre grip i haver de fer peu, però es curta, son potser 10 o 15 metres que son durs, es pot fer bé.

La baixada cap a Ribes l’hem feta per corriols, hem anat a buscar la trialera del “formiguer” gran de ciment i hem acabat de nou al Castell.

Des d’allà cap als Viñedos, ens hem acomiadat d’en Joan Manel, després Puigmoltó i Rocamar.

A la rotonda de Rocamar en Josep Maria i el Damià ham fet via cap a casa i el Gaizka el Santi i jo, pel Vinyet agafant el passeig i cap a casa.

En total m’han sortit 42,70km que he fet amb 2h 42m a una mitja de 15,8km/h amb un desnivell de 913 metres positius i negatius m’han sortit 927 metres, cadència mitja de 74 rpm, potència mitja de 185W, màxima de 719W, mitja cardíaca de 134 ppm que és el meu 75% i màxima de 166 ppm que és el meu 93%, em dona un 4.3 sobre 5 de treball en aeròbic i un 2.7 sobre 5 d’anaeròbic, bon entrenament per pujar el llindar de Lactate. 2051 calories de consum energètic i més calor del que pensava, 14 graus de mitja i 12 de mínima, he sortit de tardor, però di hagués sortit d’estiu, hagués anat igual de bé.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 43365 m
Download file: 28_04_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.