Aquest matí he sortit amb la Jet a fer una volteta, la de rigor, de trialeretes.

Ahir vaig sortir amb la gravel, bon ritme, es nota quan estàs uns dies fent esport en alçada, al tornar a nivell del mar, el cos treballa molt millor, els glòbuls vermells duen més oxigen en sang i es un bon entrenament.

Avui el ritme havia de ser diferent, però m’he anat animant i al final m’han sortit uns Watts que no m’esperava.

La sortida de rigor, des de casa cap al polígon Mas Alba, després pujada del Collet de la Fita i cap al mirador dels caçadors, per baixar pel corriol de la Casa Nova i pujar cap a Jafra, baixada pel camí de darrera fins a la pista de la Fassina fins als Masets de Dalt.

He creuat la pista i seguint recte cap als Masets de Baix per agafar el camí a la dreta fins a la trialera de pujada de rigor.

Un cop a dalt, es creua la pista de Can Pere de la Plana a Quatre Camins, he parat a fer la foto de rigor, i trialera avall.

Estava tot un pel més moll del normal, ha plogut i bastant, es normal, però m’he trobat que relliscava un pel tot el terreny, no m’he endut cap ensurt ni m’ha fet cap lleig la bici, però les traçades anaven més per on volien elles que per on volia jo.

Un cop a baix, per la pista cap a Mas Milà, per pujar pel corriol a l’esquerre que et dur a Can Pere de la Plana, baixada per la granja escola fins a darrera de Can Lloses i tornada cap a Sitges per Les Casetes d’en Portacreu, Les Torres, Vallpineda, Can Bruguera, Santa Bàrbara i pel passeig fins a casa.

En total m’han sortit 24,94km que he fet amb 1h 28m a una mitja de 16,9km/h, que no està malament. Un desnivell positiu de 550 metres i negatiu de 560 metres, cadència mitja de 74 rpm, potència mitja de 214W i màxima de 696W, mitja cardíaca de 136 ppm que és el meu 76% i màxima de 169 ppm que és el meu 94%, consum energètic de 1274 calories i més fred que ahir, mínima de 2 graus, he passat fred a les mans en algun punt, mitja de 8 graus, he sortit de primavera, lleuger de roba.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 25122 m
Download file: 03_04_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.