Matí de dimarts, ahir vaig fer ones i abans d’ahir vaig sortir a córrer, així que avui tocava bici.
Sortideta justa de temps, pujada al Collet de la Fita a bon ritme, Mas Maiol, mirador dels Caçadors i he baixat directe cap a Can Marcer, res de trialeres ni corriols avui, al creuament de Jafra i La Fassina, cap a la Fassina primer i cap als Masets després.
Un cop trobes a la dreta la cadena amb el corriol que puja cap a Jafra, l’he agafat i he pujat a Jafra.
Ahir al vespre va ploure, però va ploure més del que pensava, estava tot molt moll, molts tolls d’aigua.
Un cop a Jafra he agafat la pista que puja cap a la Plana Novella, i per darreta del Palau Budista he baixar per la pista fins a la carretera que va de Can Gran a la Plana.
Un cop a la carretera, cap a la Plana Novella de nou, i al creuament, seguint recte després de la cadena, cap a Vallgrassa.
Des de Vallgrassa fins al pàrquing de la carretera del Rat Penat i tornada directe, baixada per pista després de la cadena, pista de tornada de Can Lluçà als Holandesos, mirador dels Caçadors, Fita i cap a casa de tornada.
M’han sortit 29,13km que he fet amb 1h 23m a una mitja de 21km/h, amb un desnivell positiu de 586 metres i negatiu de 590 metres, una mitja cardíaca de 134 ppm que és el meu 77% i una màxima de 158 ppm que és el meu 91%, una potència mitja de 229W, una màxima de 1004W, una cadència mitja de 80 rpm, clavada 😊 i bona temperatura, 7 graus de mínima i 8,5 graus de mitja. En el meu cas, el consum energètic de 1146 calories.
Aquí us deixo el track d’avui
Total climbing: 632 m
Total descent: -629 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.