Matí de dissabte, demà no puc sortir, i vaig dir al grup que sortiria avui, per si algú li venia de gust.

A les 7:30 al Caprabo érem en Joan Manel i jo, el Santi havia confirmat a Sant Pere de Ribes.

Hem anat cap a Sant Pere de Ribes per les Casetes d’en Portacreu, a les 8 i poc en Santi ha aparegut a la Plaça de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes.

Hi havia un munt de gent a la plaça del costat, no feia més que venir ciclistes, tan de carretera com de muntanya. Un ens ha preguntat si érem dels “bici voladores”, li hem dit que no, i ha seguit recte.

Potser hi havia 60 ciclistes, que ho he trobat un pel exagerat, bàsicament per la pandèmia, i que no feien cara de mantenir cap distància, per descomptat res de mascareta.

Hem fet via cap a Vilanova, evitant passar per la plaça on hi havia tota aquesta gent, pel Castell i per la Mahle.

Hem pujat cap al Mas de l’Artís i baixant a l’esquerre hem començat a pujar el Fondo de les Oliveres.

Estava tot molt moll, havia plogut molt més que a Sitges, relliscava un pel, tot s’ha de dir.

Hem arribat a dalt i he plantejat anar cap a La Talaia en contes de fer el Pic de l’Àliga, ambdós han dit que si.

Hem fet via cap a La Talaia.

El Santi dur l’elèctrica KTM nova que s’ha comprat, però no hi ha tocat res de res, en mode Eco no ens pot seguir, va més lent i en mode Trail va més ràpid que nosaltres. Li he plantejat que miri de baixar-li la potència del Trail, per poder anar al mateix ritme que nosaltres i així no haver d’esperar-lo. Crec que no ho farà, es el Santi.

Hem fet la foto de rigor a La Talaia i hem baixat cap a Vilanova, darrera del Camp de Golf i hem sortit a la pista que puja cap als Balcons.

Hem seguit en direcció als Balcons, però just abans de començar la part de ciment, hi ha un creuament i a la dreta del tot, com si anéssim en sentit contrari, hi ha un corriol que puja i que acaba en un corriol que baixa i després una trialera que et deixa just abans d’arribar al Mas de l’Artís.

La trialera de baixada estava molla, i relliscava, però ens n’hem sortit bé.

La tornada fins a la Mahle, pel mateix camí que l’anada.

De camí a Sant Pere de Ribes, hem anat a la dreta, per anar a buscar l’antic Casino de Barcelona i pels corriols de darrera hem anat fins a l’hospital Sant Camil i a Puigmoltó.

Com que hem sortit més d’hora i anàvem bé de temps, en Joan Manel ha plantejat allargar un pel més la ruta, buscant un pel més de desnivell, així que hem anat des de Puigmoltó cap als Vinyedos i per la riera cap al camí de rigor de Sitges a Sant Pere de Ribes.

Hem entrat a Mas Alba i hem anat a buscar el pàrquing de la Fita, hi ha una pujada d’asfalt interessant, a l’inici més interessant que la part final on planeja un pel més.

Un cop a dalt, ens hem acomiadat del Santi i en Joan Manel i jo hem baixat la Fita i ens hem acomiadat a l’institut.

He parat el GPS a la porta de casa amb 48,18km que hem fet amb 2h 40m en moviment, a una mitja de 18km/h, amb un desnivell positiu de 810 metres i 784 metres de negatiu, una cadència mitja de 75 rpm, una mitja cardíaca de 122 ppm que és el meu 71% i una màxima de 166% que és el meu 96%, la potència mitja de 180W i la màxima de 1056W, en el meu cas 1732 calories de consum energètic i fred de bon matí, després amb el sol ha millorat, una mínima de 2 graus i una mitja de 7,4 graus.

Aquí us deixo el track d’avui.

Total distance: 48563 m
Total climbing: 949 m
Total descent: -961 m
Download file: 13_02_2021.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix