Avui he sortit amb la KTM Macina Scarp SX Prime, la eBike, la setmana vinent i la següent faré gravel només, he sortit sense tenir clar on anar, i he anat improvisant trialeres que fa temps que no feia.

He sortit de casa a un quart de vuit del matí, he encarat el polígon Mas Alba, pujat el Collet de la Fita i pujat la trialera del revolt.

No he pogut fer-la sencera a l’inici, i crec que es més por que una altre cosa, es pot fer segur, ho seguiré intentant, encara no li tinc agafades les mides a la bicicleta en pujada.

Un cop passat el mirador dels caçadors, a la dreta cap als Holandesos, i just el girar, trialera amunt però aquesta vegada amb la baixada directe cap al camp llaurat, hi ha un parell d’esglaons interessants baixant.

Des del camp llaurat, que ara no ho està, cap a Jafra i baixada pel corriol de darrera que et dur cap a la pista de la Fassina als Masets de Dalt.

He anat a buscar l’inici de la trialera, just a la riera on comença el GR92 cap a la Cova Negra i amunt.

Trialera feta, he baixat la trialera que hi ha creuant la pista de Can Pere de la Plana a Quatre Camins i pista avall, cap a Mas Milà.

A la dreta, pujada cap a Olivella, i a la baixada a l’esquerre, cap a les cases del Pou de la Vinya.

Aquí he anat a buscar, passada la cadena, la trialera que fa temps que no feia, puges la pista, la part final té desnivell i comença un corriol molt aeri i divertit que et deixa just després del camp de futbol de Mas Milà, aquesta es una de les antigues.

La he baixat molt bé, recordo algun problema la última vegada, que la vaig fer i estava moll de pluja, canvia molt.

He empalmat amb la pista que baixa des de Mas Milà i puja cap a Can Pere de la Plana, direcció cap a Can Pere de la Plana.

De pujada, just al primer revolt a l’esquerre, hi ha un corriol que puja pel lateral de la pista, de pujada no l’havia fet mai sencer, tampoc mai amb una elèctrica, i aquest cop si, sencer, sense problemes.

Et deixa a la pista que va cap al Mas de Can Giralt.

Com que he vist que la pista que puja cap a l’apicultor no tenia el cartell de prohibit passar, m’hi he ficat, trialera que acaba amb la riera fins el pont de la carretera d’Olivella.

Creuat el pont en direcció a Olivella, i a l’esquerre, passada la cadena, hi ha un corriol que va per la riera, hi ha només un punt que s’ha de vigilar, perquè la bici toca una pedra que hi ha al mig del camí, i acaba davant de l’entrada de Can Lloses.

Trialera xula de pujada, la part final sobretot, l’he feta amb muscular i crec que només un cop he aconseguit fer-la sencera, però amb elèctrica, sense problema.

La tornada des de Can Lloses cap a Sitges la he feta agafant el corriol que hi ha a la dreta un cop comença el pinar, no el primer, el segon.

Les pujades son super exigents, però amb elèctrica es poden fer, exigents igual, però et dona els vats que et falten per poder pujar.

Al final, com sempre, m’he encigalat i he acabat en una vinya, que he anat buscant corriols de baixada pel lateral, fins trobar el corriol que va per la riera cap als Viñedos.

Des d’allà, camí del camp de vol, he creuat la riera i pujat per la trialera que et dur a Can Bruguera, pujada a Santa Bàrbara i cap a casa pel passeig.

En total m’han sortit 30,59km que he fet amb 1h 45m a una mitja de 17,4km/h amb un desnivell positiu de 738 metres i negatiu de 728 metres, una cadència mitja de 81 rpm, una potència mitja de 220W i una màxima de 667W, una mitja cardíaca de 127 ppm que és el meu 76% i una màxima de 163 ppm que es el meu 98%, un consum energètic de 1092 calories i millor temperatura de l’esperada, 26 graus de mitja, 23 de mínima y 30 de màxima.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 30993 m
Total climbing: 789 m
Total descent: -793 m
Download file: 22_07_2026.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu «descargar» amb el botó dret del ratolí i «guardar link como», et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix