Aquest matí he sortit a un quart de vuit del matí, he inflat la roda de darrera, que no aguanta 24 hores (demà aniré a BikeIT a reparar-la, s’ha de centrar i posar-hi líquid, no la van fer bé a SkiBike Llívia) i he sortit cap al llac i després cap a la pista que puja des del càmping de Palau de Cerdanya.

M’he llevat amb ganes, però no he dormit bé, el Garmin m’ha dit que no era el millor dia per sortir, però demà no puc.

He encarat la pujada com sempre, mirant de dur un bon ritme, però m’he adonat de seguida que el temps que faria seria normal, no he pogut mantenir el ritme que volia i el pols cardíac no pujava.

Anava “mort” pujant amb el pols al 82%, malament.

He arribar al Mas Tartas amb 25 minuts i uns quants segons, això es temps de FatBike, no pas de la Jet9RDO, amb 24 minuts justos es un bon temps.

He seguit pujant sense deixar la pista en cap moment, combinant assegut i dempeus per anar descansant el cul i l’esquena

La pujada es fins els 45 minuts exactes, just abans de passar un pas canadenc, per animals, on anem a l’esquerre, per un camí que no està gaire marcat ni trepitjat.

És el segon cop que passo per aquest corriol de pujada, el primer va ser la setmana passada i vaig fer peu un cop, avui l’he pujat tot sencer, sense posar peu a terra, però amb el cor sortint per la boca en algun punt.

Es un corriol que va pujant lentament però constant, i de cop té punts on has de posar cadència al màxim per una pujada de 3 o 4 metres amb poc grip, però que es pot fer sencera i bé.

He arribat a l’esplanada del Refugi de la Jasse i he seguit pedalant fins el cartell on indica on anar.

Foto de rigor i he anat a buscar el corriol de baixada, seguint el track al GPS, ja que no es veu res de res, l’herba està molt alta.

A la baixada m’he en recordat que el dissabte vaig notar que anava just de pastilles, tan a davant com a darrera, avui m’he adonat de nou que crec que ja he passat de la reserva i segurament estigui tocant metall amb metall, demà les canvio.

La trialera de baixada es divertida, no té cap perill, si més no per mi, un pel ràpida fins que arribes a la pista.

La trialera segueix avall, però he anat a la dreta per anar a buscar la trialera de la Pupy, la que té una entrada amb un tancat elèctric i has de fer peu 5 cops més per 5 tancats més per animals, però val la pena, es molt bonica i la part del tobogan m’encanta.

Arribes a una pista ampla que et dur al càmping d’Osseja i entres al poble per la part de dalt, creues Osseja i fins a la porta de casa.

M’han sortit 16,20km que he fet amb 1h 20m a una mitja de 12km/h amb un desnivell de 580 metres positius i negatius de 501 metres, cadència de 72 rpm, potència mitja de 196W i màxima de 722W, consum energètic de 1073 calories, 19 graus de temperatura mitja, 17 de mínima i 24 de màxima, més calor que aquests últims dies, però bé. Em diu que l’entrenament d’avui es 3.8 sobre 5 d’aeròbic i 1.4 sobre 5 d’anaeròbic, bon entrenament.

Aquí us deixo el track d’avui.

Total distance: 16552 m
Download file: 24_07_2023.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.