El vent no ha calmat, no dona per anar a esquiar, així que he sortit a fer una volta curteta amb la FatBike.

Curteta perquè no es pot pujar massa, hi ha neu i gel i no es còmode i perquè els avisos per vent fort son per no anar massa amunt, pel Tor.

Amb el canvi d’hora, he sortit de casa que passaven 16 minuts de les 9 del matí, amb la Fatbike i amb cura perquè el canvi de darrera té la patilla doblegada, però la ruta d’avui no es per posar ni el pinyó gran ni el petit, es més tranquil.la que la d’ahir.

He encarat les antenes a sobre de casa, pujada per asfalt el primer quilòmetre amb vent de cara, bastant desagradable.

Un cop he agafat ja la pista de pujada, al tenir arbres entremig, el vent es notava menys, i la temperatura més alta que ahir, calculo que uns 3 graus més alta.

Això si, amb un sol espaterrant que feia que el dia es veies millor que ahir, que barrufava i estava gris.

He anat pujant a bon ritme, tot i que si comparo temps d’avui amb els meus millors temps, ha estat un ritme de merda 😂

M’he plantat a dalt de tot amb 50 minuts, amb la Fatbike el 1 de gener del 2024 hi vaig posar 40 minuts i pocs segons, la diferencia es abismal, i que avui faci vent no es excusa, posem que 45 minuts es un temps correcte, 40 de record i 50 pèssim, però es el que hi ha.

Un cop a dalt, parada per fer alguna foto i baixada per la pista cap al Refugi Pastoral de Nahuja.

Poca neu i res de gel, la baixada a bon ritme.

Després del refu, he anat a buscar el corriol que baixa cap a l’esquerre, abans del tancat d’animals i he anat fins a baix de tot, fins al camí que va de Err fins a Osseja.

Allà on vaig caure pel gel ara fa unes setmanes, encara hi havia gel, hi he passat amb cura, no he volgut tornar a repetir.

Un cop al camí, he anat cap a l’esquerre per entrar al poble de Nahuja, creuar el poble i agafar el corriol que et dur a Osseja.

El corriol està un pel més just, d’entrada baixa aigua pel riu, que fa temps que no en duia, però en algun punt es nota que hi ha baixat més aigua del normal i ha fet reguerots, que no hi eren abans.

He entrat al poble per l’estació de tren i recte fins a la porta de casa, on he parat el GPS amb 13,97km que he fet amb 1h 12m a una mitja de 11,6km/h. Mirant-ho així, es un bon temps per aquesta ruta, suposo que he recuperat a la baixada el que he perdut a la pujada. Em dona el desnivell positiu de 525 metres i negatiu de 522 metres. La cadència mitja de 68 ppm, la mitja cardíaca de 136 ppm que és el meu 81% i la màxima de 158 ppm que és el meu 94%, el consum energètic de 863 calories i la temperatura, això, 3 graus més que ahir, 5 de mitja i mínima de 2 graus.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 14163 m
Total climbing: 546 m
Total descent: -548 m
Download file: 30_03_2025.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu «descargar» amb el botó dret del ratolí i «guardar link como», et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix