M’he llevat a les 7 del matí, vàrem anar a dormir tard i el GPS m’ha dit que he descansat poc, que no sortís a fer res, però demà dilluns no podré sortir, així que no li he fet cas al Garmin i he sortit una estona amb la FatBike, alguna cosa curta, volíem anar a recollir llenya al matí.

Faltaven 2 minuts per les 8 del matí que venia encarant la pujada d’asfalt cap a les antenes, el mateix recorregut que vàrem fer ahir amb la família caminant, però amb la FatBike.

La veritat es que m’ha sobtat bastant veure que la pujada d’asfalt acaba i comença la pista i el rellotge em marcava 10 minuts, només la primera pujada per sortir del poble ja són 10 minuts, creia que era menys.

Abans de sortir he inflat un pel més les rodes, ahir baixant les trialeres del final vaig notar que em costava girar la bici i la última vegada que vaig tenir aquesta sensació era per falta de pressió a les rodes.

Estan ambdues per sota d’un BAR que es poc, però suficient per la FatBike, duc neumàtics de 4.8, són molt amples.

He anat pujant per pista bé, mirant de combinar a l’inici, les pujades amb més desnivell dempeus, amb les que són més lleugeres assegut.

Sense obsessionar-me amb els temps, però mirant de mantenir una cadència relativament alta, al voltant de 80 rpm, que es bastant amb la FatBike a la zona.

A l’últim revolt abans d’arribar al tancat elèctric duia un pel més de 40 minuts, ja he pensat que no arribaria amb 43 minuts i poc, que es el meu millor temps, he pitjat un pel més l’accelerador per pujar de voltes el cor i he arribat al tancat elèctric que faltaven uns segons per veure els 44 minuts al Garmin Epix 2.

Dins del que podria haver estat, no he pujat malament, uns segons més lent del meu millor temps.

No he parat a fer la foto de rigor, he pensat en fer-la directament al refugi.

M’he posat les ulleres i avall per la pista fins el refugi, on he fet la foto de rigor.

Després he seguit avall per anar a buscar el corriol que baixa i el segon revolt després del pas canadenc per animals, vas a l’esquerre, puja un pel, poc, però puja i un altre tancat elèctric.

Aquest el passo jo per sota i la bici per sobre, no l’obro mai, sempre em pico i ja m’he afartat de tenir la sensació de posar els dits en un endoll.

Ara ve la baixada que et deixa a la pista de nou, la que he vingut pujant fa una estona, però aquí es on comença la part nova, on m’he encigalat.

Hi ha un corriol molt tapat que segueix recte, ens ho varen dir unes persones caminant a l’Adolf i a mi el 1 de gener quan baixàvem.

M’hi he ficat, en teoria es una drecera que baixa un revolt només, però el corriol s’ha fet estret fins el punt que ha desaparegut, he seguit baixant per on he pensat que havia de baixar.

En un punt he hagut de parar i baixar de la bici, no hi havia camí enlloc, ni avall ni amunt per on he vingut baixant.

He vist la pista a mà esquerre, lluny i un bosc bastant més avall on semblava que la pista passava propera, així que la solució ha estat baixar fins aquest bosc.

A la dreta un camp que han desbrossat ara no fa gaire, he passat la bici per sobre del tancat elèctric, jo per sota i avall camp a través fins que he trobat un pas per poder creuar cap al bosc que he vist abans dins del tancat elèctric, un pas per persones.

He baixat de la bici i amb la roda de davant aixecada he passat pel pas i he creuat el bosc, bastant més factible que el que venia fent uns minuts abans, fins que he trobat la pista.

Resulta que he aparegut un revolt per sota del que tenia pensat, m’he colat en algun punt, ja que el corriol que tenia al cap es quedava bastant més amunt.

Pista avall fins arribar de nou a Osseja i al revolt que hi ha just després de l’antena que està més propera al poble, a la dreta hi ha un corriol que baixa per una trialera molt interessant fins a Nahuja.

Des de Nahuja cap a Osseja pel corriol que voreja el riu, un pel enfangat i cap a l’estació de tren, per arribar a casa pel carrer d’entrada al poble.

Passaven pocs minuts de les 9 del matí, perfecte d’horari.

En total m’han sortit 13,32km que he fet amb 1h 10m a una mitja de 11,4km/h amb un desnivell positiu de 548 metres i negatiu de 505 metres, cadència mitja de 70 rpm, mitja cardíaca de 134 ppm que és el meu 75% i màxima de 164 ppm que és el meu 92%, consum energètic de 887 calories, temperatura alta, amb inversió tèrmica, 5 graus de mitja i un grau de mínima, un grau positiu, es molta temperatura per ser finals de gener.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 13562 m
Download file: 28_01_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.