Ahir al vespre vaig organitzar una sortida avui, ja la teníem mig planejada.

Al final el Marc ha fallat, s’ha deixat les sabates amb els automàtics a casa, avui haurà d’anar de compres si vol sortir demà.

Hem sortit a les 7 i 5 del matí cap a les Antenes, l’Eduard, l’Albert, el Vicenç, l’Adolf i jo.

L’Adolf que va patir un atac de cor fa un mes i dur 3 stens li han dit aquesta setmana que ha de fer bondat durant 6 mesos, no passar de 120 ppm, es a dir la sortida d’avui era de tranquis, ha volgut venir.

Hem fet antenes primer i després per la pista cap el cim, per baixar cap al Regufi Pastoral de Nahuja i parar a fer la foto de rigor.

Després, en comptes de baixar per pista, l’Eduard ens ha volgut ensenyar una alternativa, primer per pista poc marcada i després per un corriol que acaba amb un camp a través i que et deixa a l’inici de la carretera que puja cap a la taula d’orientació de Nahuja i seguint pista amunt cap al Refugi pastoral de Santa Leocadia.

Hem seguit pista amunt fins a les altres antenes que es veuen a l’horitzó, es una pista que va pujant sense parar, però que es fa bé, es còmoda.

A les antenes, hem seguit recte, a la dreta puja i la pista et dur a l’estació d’esquí de Puigmal.

Al seguir recte baixes un pel i arribes a la carretera que puja a l’estació.

L’Adolf que va rígid amb la Cannodale Flash i sense telescòpica i el Vicenç que es el seu segon dia de bicicleta i el primer va caure, han seguit carretera amunt cap a l’estació per baixar per la carretera que et dur a Err, al poble i hem quedat que ens veiem a les piscines, a la pista de tornada.

L’Eduard ha baixat primer, després l’Albert i jo l’últim, vaig rígid i la FatBike per baixar no es com les seves que son 100% d’Enduro, hem fet un pel de carretera per agafar la trialera de baixada del Shambala.

Es una trialera endurera al 100%, amb salts per poder fer si vols que baixa en algun punt amb bastanta inclinació i en altres més ràpida i que et deixa a les piscines d’Err.

Allà hem esperat uns minuts fins que han aparegut el Vicenç i l’Adolf i hem encarat la ultima pujada del dia que es la de les piscines d’Err, a dalt ja planeta i creues Santa Leocadia, Nahuja i arribes a Osseja per l’estació de tren.

Ens hem acomiadat de l’Eduard que viu a uns 50 metres d’on vivim la resta i cap a casa.

He parat el GPS amb 21,73km que he fet amb 2h a una mitja de 10,8km/h amb un desnivell positiu de 885 metres i negatiu de 862 metres, una cadència mitja de 65 rpm, una mitja cardíaca de 124 ppm que és el meu 68% i una màxima de 151 ppm que és el meu 83%, molt tranquil avui. El consum energètic de 1303 calories i la temperatura perfecte, 18 graus de mitja i una mínima de 16 graus, espectacular.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 22133 m
Total climbing: 904 m
Total descent: -900 m
Download file: 20_07_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu «descargar» amb el botó dret del ratolí i «guardar link como», et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix