Aquest matí a les 7 estàvem el Pedro, el Santi i jo al Caprabo.

Inicialment volíem fer la trialera de la Mola, però com que el Pedro havia d’estar d’hora a casa i jo he sortit amb la FatBike perquè la Cannondale Trigger esta feta malbé, hem decidit fer un canvi de ruta.

Hem pujat la Fita, hem baixat els Holandesos i hem anat cap a Jafre, allà hem seguit la pista que puja cap a la Plana Novella i a l’esquerre hi ha una cadena, on es pot passar pel lateral i es troba un corriol de baixada molt maco, que el Pedro no havia fet.

Li ha agradat molt, hem baixat fins a la riera i hem anat a parar a l’inici de la pujada cap als Massets de Dalt.

Com que anàvem justets de temps i el Pedro tenia ganes de trialera, hem decidit pujar cap a Jafre de nou, pel corriol que va a parar al cadenat i d’allà pujar fins a la Plana Novella.

No hem entrat al temple Budista, hem agafat la pista de l’esquerre i hem acabat a la carretera que va a Can Gran.

Hem seguit en sentit contrari fins arribar a Vallgrassa, d’allà fins a la carretera del Rat Penat fins a la Plana Novella i hem agafat un corriol a la dreta que puja molt, que es pot fer sobre la bici tot sencer segur, però que hem hagut de fer peu en algun punt.

Aquest camí et deixa al cim, amb una vista realment espectacular, es veia per una banda Montserrat i per altra banda semblava Tarragona, tot i que no ho tenim com clar.

Des del cim hi ha un corriol que baixa, amb molta pedra grossa i un pel tapat, però sense gaire perill fins a la pista que va de Jafra a la Plana Novella. Es una trialera que coneixia el Santi, però que ni el Pedro ni jo havíem fet, ens ha agradat molt.

Trialera lenta, més trial que no pas enduro, però molt maca. Algun esglaó de pedra, però prou bo.

Un cop a la pista de nou, i veien que teníem temps, hem tornat cap a Jafra i hem repetit la trialera que hem fet al matí, el Pedro li ha agradat molt i ha passat primer.

A la part final, hi ha un tros petit, d’un parell de metres, on l’aigua ha fet un sot al mig, i el Pedro ha baixat volant, massa ràpid, ja que s’ha ficat al regarot sense poder sortir i ha fet una relliscada. Res greu, ha gaudit molt més la segona baixada que la primera.

D’allà per la riera fins al creuament inicial i hem fet sentit contrari cap a La Fassina i tornada cap als caçadors.

Des del cim de la Fita hem baixat per la trialera que hi ha a mà esquerre, la que et deixa a QuinMar, el Pedro tampoc l’havia fet mai, hem anat a buscar el cementiri i cap a casa.

A la rotonda que hi ha a l’inici del parc natural, hem sentit que algu em cridava. Hem parat i era l’Albar, tot i que la última vegada que vàrem sortir plegats, va ser fa un parell d’anys llargs i va trencar el canvi de la bici, encara s’encordavava de nosaltres.

Anava Fita amunt amb una bici nova, una Giant Anthem de 27.5 doble negra amb algun traç grog, molt bonica que ens ha dit que la va comprar feia just 4 dies i que sortia a estrenar-la.

El Santi que ha baixat amb nosaltres i havia de tornar, li ha demanat de tornar plegats i han marxat camí de la Fita amunt ambdós, el Pedro i jo hem fet via cap a casa.

A mi en total m’han sortit 36,6km que hem fet en 2 hores 57 minuts sobre la bici, a una mitja de 12,4km/h, una velocitat màxima de 46,6km/h, en el meu cas un consum energètic de 1855kcal, una mitja cardíaca de 121 ppm i una màxima de 167 ppm, no duc sensor de cadència a la FatBike, per tan no tinc dades. El desnivell positiu de 867 metres i el negatiu de 880 metres.

Total distance: 36621 m
Total climbing: 923 m
Total descent: -939 m
Download file: 17_07_2016.gpx
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix