Aquest matí hem sortit la Greta i jo a les 8 menys 10 aproximadament, la Greta en tenia moltes ganes, però un cop ha tocat carrer se li han passat totes, suposo que ahir ens vàrem passar de distància i de velocitat de baixada. Tenia al cap fer la baixada per on vaig pujar ahir, així que hem encarat la pujada al telecadira, per la Château d’Eau inicialment i per la Promenade en Fôret després fins arribar a dalt, al creuament de Eyne i pujada final fins a la base del telecadira.
He pujat a bon ritme, contant que a l’inici he hagut de fer un parell de parades per cridar la Greta que no volia venir, al cap d’una estona ja s’ha posat darrera la roda de darrera com sempre i amunt plegats.
Un cop a la base del telecadira, he baixat inicialment per la Château d’Eau per anar a la dreta pel camí que et deixa a la part inicial de l’Enduro i a l’esquerre l’Enduro 4, he mirat de baixar uns metres per un tros de camí que no tenia la neu trepitjada, molta neu, però amb desnivell es baixa bé.
Hem creuat de nou la pista i hem seguit pel camí que fem habitualment de pujada, hem tornat a creuar la pista i hem anat a la dreta, a creuar la vermella Roc Long de davant de casa per anar a buscar el camí que ahir vàrem fer de pujada.
La Greta no li agrada massa que pari, quan paro es posa a bordar fins que torno a pedalar sobre la bici.
Hem seguit el camí que ahir vàrem fer en sentit contrari, molt millor en aquest sentit. Un cop al final, on la pista es va estreta i comença un corriol de baixada a l’esquerre amb més neu i menys trepitjada, hem baixat sense gaires problemes, molt menys dels que vàrem tenir ahir de pujada, diguem que els que vaig tenir jo de pujada.
La part final del camí l’hem fet per la pista vermella, he anat frenant a mida de derrapar de banda a banda, es curiós com es frena la bici amb neu, es com si esquiessis.
Hem arribat a casa amb 8,33km que hem fet amb 52 minuts 21 segons, a una mitja de 9,5km/h, un consum energètic de 578 kcal, una mitja cardíaca de 134 ppm que es el meu 77% i una màxima de 158 ppm que es el meu 91%, amb una cadència mitja de 55 rpm, un desnivell positiu de 341 metres i 339 metres de negatiu.
Aquí us deixo el track d’avui
Total climbing: 345 m
Total descent: -343 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.