Aquesta matí m’he llevat a les 7, volia sortir a les 8. La Greta no s’ha llevat amb mi, ahir va estar tot el dia bastant moixa, no tenia gaires ganes, així que avui, aprofitant que havíem de tornar d’hora, hem fet una sortideta curta, hem pujat per pista i hem baixat l’Enduro 6.
Hem sortit que començava a clarejar, però encara es fosc a les 7:30, camí de la base del telecadira, pujada per la Château d’Eau, hi havia els canons de neu treballant. Hem encarat la Promenade en Fôret a la dreta, per seguir per la pista verda fins a dalt de tot. Fins al creuament de Eine, hi havia gel, molt de gel, però amb el fred, no relliscava gaire.
Un cop hem arribat al telecadira, hi havia el canó de davant treballant, el terra era glaç i no l’he vist, però l’he notat. Sense poder evitar-ho, m’he trobat assegut a terra, he relliscat. M’he arrossegat un pel fins a trobar pedra, m’he posat de peu i he seguit pujant camí de l’Enduro 6.
Parada per fer la foto de rigor, un temps espectacular i hem baixat la Greta i jo per l’Enduro 6. La baixada es increïble, en algun punt que hi havia gel, he baixat més lent, però la majoria estava net, baixada molt divertida.
La part final, on es pot baixar per la pedra o per la dreta per evitar-la, hem parat i he posat la Samsung Gear 260 (2017), una càmera 360 de realitat virtual que he deixat gravant per veure la baixada. No puc penjar-la, perquè no tinc internet, diguem que tiro de dades del telèfon.
Hem arribat a casa amb 8,40km que hem fet en 1 hora exacte, a una mitja de 8,3km/h, un consum energètic de 616 kcal, una mitja cardíaca de 132 ppm que es el meu 76% i una màxima de 157 ppm que es el meu 90%, una cadència mitja de 51 rpm, un desnivell positiu de 368 metres i negatiu de 365 metres.
Aquí us deixo el track d’avui
Total climbing: 371 m
Total descent: -365 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.