Aquest matí hem sortit la Greta i jo, un pel més d’hora que ahir, segurament amb més fred, si més no el que ahir era un bassal d’aigua, avui era gel, i n’hi havia molt a la base de l’estació. Hem encaminat el telecadira, però en contes de pujar per darrera, hem pujat per davant, per on la gent fa cua per agafar el telecadira. Bàsicament, hi havia molt de gel i no volia relliscar. Devien ser les vuit menys quart quan estava al telecadira i hi havia gent treballant, demà divendres obren l’estació d’esquí.
La pujada fins la caseta de l’escola d’esquí, l’he hagut de fer a peu, massa neu i relliscava molt. Tan bon punt he agafat la Château d’Eau, he encaminat el mateix camí que ahir, avui m’ha costat un pel menys, diguem que he pogut pujar a sobre la bici quasi tota l’estona, que ahir vaig haver de caminar un pel. La neu estava trepitjada per la retrac, però no allisada i pujar es bastant molest. Tan bon punt he encarat la Promenade en Fôret, he pogut pedalar sobre la bici, però evitant passar per on vaig passar ahir, he hagut d’obrir camí per la neu sense trepitjar, ha estat la única manera de poder pujar. Amb cadència lenta i amb el segon pinyó.
He arribat al creuament de la blava, a partir d’aquí, la pujada ha estat igual que ahir, molesta pel terreny però bé. M’he plantat al creuament de Eyne amb 37 minuts, el que habitualment tardo en arribar a dalt de tot. El terreny ple de roques de neu artificial que ahir tenia a la part de la pista que va del creuament al telecadira, estava al creuament de Eyne. He hagut de caminar uns 30 metres, després he pogut pedalar sense problemes fins arribar al telecadira.
Allà he pensat en seguir pujant, però per horari, he decidit encarar la baixada, he fet la foto de rigor, li he posat la GoPro a la Greta, a un arnés que li vaig comprar per poder gravar el que ella veu i hem pujat fins el telecadira, he baixat per l’enduro 5. La primera part estava molt lliscant, hi havia 3 o 4 dits de neu verge sobre la herba i relliscava molt la bici de davant.
A partir de creuar la pista Petite Verde, ja hem baixat molt millor. Neu, però menys lliscant, sense trepitjar i el camí sense marcar perquè no es veia res, només les marques als arbres, però no hem tingut problema, hem baixat molt bé. Hem agafat la part final de l’enduro 4, bàsicament he sentit la retrac treballant i no he volgut molestar amb el gos i la bici. Hem arribat a la pista blava i cap a casa pel mateix camí hem agafat de bon inici.
En total m’han sortit 7,17km que hem fet en 1 hora 6 minuts, a una mitja de 6,5km/h, amb un desnivell positiu de 380 metres, un negatiu de 325 metres, una cadència mitja de 63 rpm i un consum energètic en el meu cas de 577 kcal
Aquí us deixo el track d’avui.
Total climbing: 384 m
Total descent: -330 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.