Ahir res d’esport, tocava camí de Villanueva de Jiloca a Osseja.
Vaig canviar les pastilles de fre de la #meputoflipa, les que duien els Magura MT5 han durat uns 500km, això si, frenen que es una delícia.
No vaig poder purgar el de darrera, li toca, a veure si tinc temps aquesta tarda i puc tornar a sortir demà al matí d’hora.
Avui havíem quedat a les 7 al pont del càmping de Palau de Cerdanya amb el Joan Manel i l’Eduard va dir que havia d’estar a les 9 a casa, però que si es despertava d’hora vindria.
A les 7 estàvem en Joan Manel, l’Eduard i jo.
En Joan Manel amb una BMC rígida que ha comprat, la Cube ha passat a millor vida, l’Eduard amb la UNNO eBike i jo amb la KTM Macina Kapoho.
Tot i que en Joan Manel està molt fort, el ritme no es el mateix.
Hem pujat per la dreta cap al Mas Tartas i uns 3 quilòmetres més amunt hem parat a fer la foto, l’Eduard ha fet via cap a la Jasse de Palau a ritme elèctric, per estar a casa d’hora, mentre en Joan Manel i jo seguíem pujant, també cap a la Jasse de Palau.
Hem baixat per la trialera que et deixa a la pista i hem seguit a la dreta per pista fins agafar la carretera que puja a l’Orri de l’Andreu.
Avall un quilòmetre aproximadament i a la que trobes el revolt fort a l’esquerre, hi ha una pista que puja recte amunt, l’hem agafada.
Es una pista poc transitada i amb molta herba, es “velcro” pur, costa molt de pujar.
Un cop a dalt, es creua el riu i avall, primer per pista fins que empalmes a la part final de la trialera 5 estrelles que et deixa a la taula d’orientació d’Osseja.
Des d’allà hem anat a buscar la granja i la trialera dels tobogans.
La part inicial està molt bruta, hi ha molta branca que punxa, son 3 metres, però emprenya.
La resta està bé, molt divertida, però vigilant que les arrels molles rellisquen moltíssim.
Ens hem plantat al càmping d’Osseja i pels carrers del poble, cadascú cap a casa seva.
En total m’han sortit 23,16km que he fet amb 1h 59m a una mitja de 11,6km/h amb un desnivell positiu de 830 metres i negatiu de 834 metres, una cadència mitja de 73 rpm, lenta, però anava amb en Joan Manel, no podia anar a ritme més alt, sinó no m’hagués pogut seguir. La mitja cardíaca de 108 ppm que és el meu 65% i la màxima de 140 ppm que és el meu 84%, el consum energètic de 1025 calories i temperatura fresca, 12 graus de mitja, 10 de mínima. He sortit de llarg, de primavera, i no calia, demà sortiré d’estiu amb manguitos i llestos.
Aquí us deixo el track d’avui
Total climbing: 861 m
Total descent: -876 m
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu «descargar» amb el botó dret del ratolí i «guardar link como», et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.