Aquest matí he sortit sol, ha fallat tothom.
Al principi li he posat ganes, vaig fins a Begues, a mida que anava Fita amunt he pensat, Begues es massa lluny, passo, vaig fins a Olivella. He baixat els Masets i pujant dic, quin pal, va baixo un pel i torno cap a Ribes.
Poques ganes.
Tornant amb la idea de fer 25km aprox, m’he caigut. Caiguda tonta entre Ribes i Sitges, just quan hi ha el desviament que et dur a Mas Alba i a la dreta cap a Vallpineda/Sitges, hi ha una baixadeta empedrada i no tinc clar que he fet, però si que baixava potser un pel més ràpid de la conte.
Pes enrere i de cop patacada. Merda perquè marxo de viatge aquesta nit a Londres i em sagnarà tot, però ja se sap, la bici de muntanya ho té això.
Al final m’han sortit 24.23km que he fet amb una hora i vint i tres minuts, amb una mitja de 16.6km/h i un consum energètic de 1182kcal totals. Cadència de 76rpm, pulsacions mitges de 132 ppm i màxima de 160 ppm, baixetes, però es que li he posat molt poques ganes.
Us deixo unes fotos de la caiguda, per cert, sort del casc, he notat que tocava a terra i he vist al arribar a casa que m’ha salvat d’un bon cop.
Això ha estat el manillar!
Aquesta es la que més emprenyarà, segur.
Aquesta estarà seca de seguida, només el cop i llestos.
Sort del casc, sinó m’hagués fet mal!
La setmana vinent més, espero…