Avui hem sortit el David i jo a les 8 de l’apartament de Saint Pierre dels Forcats, hem agafat la mateixa pista verda que ahir, i hem seguit el mateix camí de pujada.

La pista estava igual, potser un pel més de fred, però hem pujat bé tan el David com jo, però un cop hem arribat a la pista tancada, on vàrem trobar neu ahir, ens hem trobat que estava sec per complert i sense neu la major part del camí.

Hem pujat sense gaires problemes, a part de trobar un pel de gel a la pista i haver de vigilar a no relliscar.

Hem arribat al pla de Mir, al final de telecadira. Hem parat i ens hem fet la foto de rigor i hem seguit pujat tot seguint uns cartells on deia bicicleta d’enduro camins 4, 5, 6 i 7.

Hem vist que el camí 4 es desviava a l’esquerre i hem decidit baixat per la pista d’enduro número 4, que jo havia fet fa un parell d’anys fins a baix al pla del telecadira.

La baixada ha estat molt maca, poca neu, però suficient com per poder baixar i no relliscar en cap moment i alguns contra peraltats i troncs típics d’una pista d’enduro.

He baixat amb la Felt DD30 sense cap problema, fins i tot el David que venia amb la seva KTM Bark 30, una bici 100% d’enduro amb 150 de recorregut, m’ha dit que s’ha sobtat de com he baixat de bé.

No hem tingut cap ensurt i hem gaudit molt de la baixada.

M’he sobtat molt de com baixa la Fatbike, he desinflat un pel la pressió dels pneumàtics per tal de que fes d’amortidor el mateix neumàtic, i he baixat sense cap problema.

Pujant es un tractor, es pot pujar per qualsevol banda que té tracció sense cap problema, això si, es lenta i costa molt arrencar, però baixant s’ha comportat quasi bé com una bici doble, molt content i satisfet de la bicicleta.

Al final del track, ens hem trobat al final de la pista blava que va cap al telecadira i el track estava tallat per una balla vermella. Hem decidit baixar per la pista blava fins al final de la pista.

Avui hem baixat un pel més ràpid que ahir, això si, sense dur ulleres ens hem trobat amb un munt de neu a la cara. La propera vegada amb ulleres per evitar problemes.

El David ha relliscar i ha caigut un cop estàvem a baix de tot, hi havia gel i ha caigut en sec, no s’ha fet res, però ha estat divertit veure com relliscava uns metres avall sense poder fer res.

Un cop de peu hem continuat fins a casa, hem acabat amb un somriure a la cara molt bo, repetirem segur.

M’han sortit 8 kilòmetres, que hem fet en una hora i 3 minuts, a una mitja de 7.7km/h, una velocitat màxima de 41,7km/h i en el meu cas un consum energètic de 660 kcal. El desnivell positiu de 375 metres i el negatiu de 342 metres.

Aquí us deixo el track per si el voleu fer de nou, interessant veure que es el Enduro 4 de baixada sencer. El farem aquest estiu de nou, sense neu i amb bici amb amortidor, segur.

Total distance: 8101 m
Total climbing: 383 m
Total descent: -352 m
Download file: 24_01_2016.gpx
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix