Aquest matí hem sortit el Santi i jo només, a les 7 estàvem al Caprabo del Polígon Mas Alba i hem pujat la Fita, baixat els Holandesos, pujat a Jafra i baixada fins als Massets, pujada per la trialera que hi ha al costat de la pista que va dels Massets a Quatre Camins i baixada per la trialera de darrera fins arribar a la pista inicial que va a Olivella.

De Olivella hem baixat per un parell de trialeres fins a l’inici de la pista que va a Santa Susana i hem pujat la baixada de rigor, es dura de nassos pujant.

Un cop a dalt, fins a l’avenc de l’Esquerrà i GR a la dreta que va pujant fins a La Mola.

De la Mola hem baixat per la trialera que dona de nou a la pista de Can Grau a Olesa de Bonesvalls.

Jo m’he caigut, no duc la tija telescòpica, la tinc arreglant i m’he enganxat a l’hora de baixar el cul, he sortit per davant i m’he doblegat la mà dreta, res greu, però una caiguda.

D’allà hem anat fins a Can Grau i hem tornar pel GR5 fins a Quatre Camins.

Era tard el jo he baixat directament per la pista als Massets, La Fasina, Caçadors i Sitges, el Santi que no tenia pressa, ha baixat als Massets pel corriol que hem fet a primera hora del matí i cap a casa.

En total m’han sortit 46,53km que he fet en 4 hores 4 minuts, a una mitja de 11,4km/h. Velocitat un pel lenta, però hem fet molt de desnivell i molt de corriol, per tan ja esta bé. La velocitat màxima de 45km/h, suposo que baixant la Fita, i el consum energètic en el meu cas de 2552kcal. La mitja cardíaca de 132 ppm, la màxima de 176 ppm i la cadència baixa, de 69 rpm. Normal pel tipus de sortida.

En desnivell positiu de 1334 metres i el negatiu de1310 metres, deu ni do el desnivell amb els pocs kilòmetres.

La setmana vinent farem Sitges a Tarragona, molt poc desnivell, però son 75km.

Us deixo la ruta per si algu li ve de gust repetir-la.

Total distance: 46545 m
Total climbing: 1426 m
Total descent: -1404 m
Download file: 24_05_2015.gpx
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.

Digues si t'ha agradat

Comparteix