Sortida del Caprabo, Collet de la Fita, Basures, Caçadors, anada cap a Campdasens pels Holandesos no baixant a Vallcarca per Mas Quadrell.

Un cop arribem al final de la pista que ens toca un troç d’asfalt en pujada i veiem Campdasens, just a la masia seguim recte amb un cartell que diu GR92. La baixada és molt divertida i trialera, hi ha parts NO ciclables tot i que es pot fer sense problemes. Baixada constant, molt bonica i diferent de la resta del Garraf.

Arribem al poble de Garraf, per carretera fem 250 metres de costes i anem a buscar just a sota de les cases de Martinsa/Fadesa un camí que ens porta a Port Ginesta vorejant les costes. No té pèrdua, la primera pujada és forta i amb força pedres, per tan és possible que anem algun tros a peu. La baixada del final és molt dura, es pot fer sencera, però hi ha parts de desnivell del 25%. Al final ens trobem a les costes de Garraf, he de creuar-les a peu, saltar la balla i agafar una pista molt ampla que ens porta a Port Ginesta. A partir d’allí anem fins a la parada de tren de Castelldefels Platja pel passeig, al costat de la platja. Agafem el tren a Castelldefels Platja de tornada a Sitges.

Via curta de temps però complicada per la trialera que hi ha, es pot fer en 2 hores d’ençà que se surt fins que tornem a estar a Sitges.

Total distance: 18331 m
Total climbing: 551 m
Total descent: -602 m
Download file: GR92 sites - Castelldefelsplatja.gpx
Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.
 

Digues si t'ha agradat

Comparteix