Sortida de Sitges, Caprabo en amunt fins al cap de dalt del Collet de la Fita, bassures, caçadors, Jafra i La Plana Novella. Seguim direcció a Begues i a uns 5 kilòmetres des de La Plana Novella trobem a mà dreta un corriol que agafarem i seguirem fins a trobar una pista més ampla que va a la dreta i puja. Aquest corriol té algun tros de riera que no és massa ciclable, però no són més de 50 metres.
Seguim la pista en amunt, després d’haver passat per una tanca metàl·lica gran que podem obrir sense problemes. La pujada segueix constant però no pas dura, al final creuem una pista que ens ve de dreta (les antenes de sobre de Rat Penat) a esquerra (Begues) i en seguim una de petita que comença a baixar molt ràpid cap a Castelldefels (Purgatori). Compte amb la baixada, és molt ràpida i aprofiteu el paisatge és espectacular. Aquest encreuament hi ha un pi gros i solitari, és un punt de referència important a la zona.
Al final de tot trobem unes casetes i seguidament una carretera que anant a la dreta al cap d’uns 50 metres veurem un desviament a mà esquerra cap a Castelldefels, seguim recte i anem a buscar l’estació de tren per tornar cap a Sitges.
Total climbing: 1179 m
Total descent: -1211 m