Ara fa dies que no veiem, aquest matí he sortit amb bici per la Cerdanya.

Faltaven pocs minuts per dos quarts de vuit del matí quan he sortit amb la FatBike, amb la Felt DD30 camí del càmping de Palau de Cerdanya.

Pujada per pista, a la dreta com sempre al primer creuament i amunt fins passar Mas Tartas, on he arribat amb 25 minuts, un temps normal i seguint amunt fins el següent creuament on he anat a l’esquerre.

Aquesta es la sortida curta, havia d’estar a casa d’hora, avui tinc pollastre de feina i no puc despistar-me gaire.

He seguit pujant per la pista, que esta preciosa, tot molt verd, es nota que aquí ha anat plovent més sovint que no pas a la banda del Garraf.

Bastants tolls d’aigua i fang, allà on a l’hivern hi ha gel, a la resta, humit però bé.

Al tancat elèctric que et dur cap a Osseja a mà esquerre, al arribar al km9 he girat cap a casa.

Hi ha un parell de tancats, es passa pel lateral amb la bici aixecada i avall.

Hi ha un tercer tancar que es passa igual i el següent a la dreta es pot passar pujat a la bici, ara comença la part més bonica, un corriol de baixada que passa entre mig del bosc i que quan surt del bosc et dona una vista de la vall i del poble des d’un punt elevat molt espectacular.

Es nota que ha plogut bastant aquests dies, els corriols de baixada estan més justos, diguem que han passat de ser corriolets de baixada a reguerots on l’aigua s’ha endut la part central del corriol.

Amb la roda ampla que duc a la Fatbike no es baixa bé pels reguerots, et domina la bici, per tan, s’ha d’anar pel lateral.

Hi ha un parell de tobogans que estan bastant gastats de baixar aigua, però que no tenen cap perill i que et duen a un altre tancat elèctric, ja en una esplanada on deixes la Pupy a l’esquerre.

La tornada al poble ara es senzilla, seguim recte el sender que et deixa sobre del càmping d’Osseja, entrem al poble i creuem els carrers fins a la porta de casa.

En total m’han sortit 12,575km que he fet amb 58 minuts, una velocitat mitja de 13km/h, un desnivell positiu de 476 metres i negatiu de 457 metres, una cadència mitja de 72 rpm, una mitja cardíaca de 135 ppm que és el meu 74% i una màxima de 164 ppm que és el meu 90%, un consum energètic de 759 calories i temperatura relativament alta per ser muntanya, 17 graus de mitja amb 15 de mínima.

Aquí us deixo el track d’avui

Total distance: 12765 m
Download file: 28_06_2024.gpx

Per descarregar la ruta en format GPX has de fer un click al botó de sota de la gràfica que diu “descargar” amb el botó dret del ratolí i “guardar link como”, et donarà l’opció de guardar-ho en format .GPX al teu ordinador. Si et cal ajuda fes click aquí.